Dołącz do czytelników
Brak wyników

Procontent Communication nagrodzony w dwóch międzynarodowych konkursach

Artykuł | 10 listopada 2015 |
196
Platinum Award, Gold Award, Silver Award i Bronze Award w konkursach Magellan Awards i Spotlight Awards otrzymały projekty „Płodny Polak”, „Cha-Ching” oraz „STOMAlife. Odkryj stomię” realizowane przez Procontent Communication.

Platinum Award, Gold Award, Silver Award i Bronze Award w konkursach Magellan Awards i Spotlight Awards otrzymały projekty „Płodny Polak”, „Cha-Ching” oraz „STOMAlife. Odkryj stomię” realizowane przez Procontent Communication.

POLECAMY

W konkursie Magellan Awards doceniono kampanię „STOMAlife. Odkryj stomię”, która zdobyła Platinium Award (zajmując 3 miejsce na świecie)  oraz realizację programu „Cha-Ching” przyznając mu Bronze Award. W Spotlight Awards uhonorowano projekt „Cha-Ching” Gold Award „Płodny Polak” Silver Award.

Kampania  „STOMAlife. Odkryj stomię” otrzymała 99/100 punktów w kategorii Product/Service Communications: Other (Magellan Awards), natomiast „Płodny Polak” 97/100 w kategorii Conference/Meeting/Special Events (Spotlight Awards). Program „Cha-Ching” przygotowany przez Prudential w Polsce otrzymał 98/100 punktów w kategorii PR Multi-Format Communication w konkursie Spotlight Awards, natomiast w Magellan Awards 96/100 w kategorii Product/Service Communications skierowanych do konsumentów.

Docenienie tak wielu projektów w międzynarodowych konkursach jest dla nas ogromnym wyróżnieniem. Mimo to, najważniejszymi nagrodami są dla nas satysfakcja i zaufanie naszych klientów  – powiedziała Iwona Kubicz, Prezes Procontent Communication.

Co roku do obu konkursów jest zgłaszanych blisko dwa tysiące projektów z całego świata.

***

 

O Procontent Communication

Procontent Communication jest firmą doradczą w dziedzinie PR i komunikacji należącą do jednej z największych światowych sieci firm public relations Global Reach PR, która poprzez 35 oddziałów na pięciu kontynentach oferuje swoim klientom prowadzenie globalnych kampanii komunikacyjnych.  Główna siedziba Sieci mieści się w Londynie.

Procontent specjalizuje się w realizacji projektów z wielu obszarów komunikacji korporacyjnej, do których należą audyty, opracowanie strategii komunikacji firmy, prowadzenie biura prasowego, szkolenia medialne, media relations, organizacja konferencji prasowych, a także opracowanie, programów B2B oraz działań, których celem jest dotarcie do kluczowych liderów opinii. Procontent oferuje także szeroki zakres usług w zakresie PR produktowego, zarządzania sytuacją kryzysową, komunikacji wewnętrznej, public affairs, E-PR oraz CSR. Usługi świadczone przez Procontent oparte są na 13 letnim doświadczeniu członków zespołu w prowadzeniu projektów w zakresie kompleksowego doradztwa komunikacyjnego.

Projekty prowadzone przez Procontent otrzymały wiele nagród m.in. Złoty Spinacz, Effie, Stevie Awards, Spotlight Awards oraz tytuł Kampanii Społecznej Roku.

Więcej informacji o agencji na stronie www: //procontent.pl/

O programie „Cha-Ching”

Ogólnopolski program edukacji finansowej dzieci „Cha-Ching” skierowany jest do dzieci w wieku 6-12 lat. Jego celem jest wykształcenie pozytywnych postaw finansowych wśród najmłodszych. Program został przygotowany przez Prudential w Polsce (więcej na www.prudential.pl), a realizowany jest przy wsparciu Fundacji „Zwalcz Nudę”. W rolę ambasadorki wcieliła się aktorka Daria Widawska. Program został objęty patronatem honorowym wielu instytucji, m.in. Rzecznika Praw Dziecka, Lubuskiego Kuratora Oświaty, Łódzkiego Kuratora Oświaty, Kujawsko-Pomorskiego Kuratora Oświaty, Opolskiego Kuratora Oświaty, Pomorskiego Kuratora Oświaty, Śląskiego Kuratora Oświaty, Świętokrzyskiego Kuratora Oświaty, Prezydenta Miasta Gdańska, Prezydenta Miasta Łodzi, Prezydenta Miasta Opola, Prezydenta Miasta Poznania, Prezydenta Miasta Torunia, Prezydenta Miasta Bielska-Białej, Prezydenta Miasta Katowice, Prezydenta Miasta Olsztyna oraz Wydziału Edukacji Urzędu Miasta Wrocławia. Program jest ogólnodostępny i bezpłatny. Wszelkie niezbędne materiały edukacyjne można pobrać na stronie internetowej www.cha-ching.pl.

O kampanii „Płodny Polak”

Kampania społeczna „Płodny Polak” to inicjatywa, której celem jest zwrócenie uwagi młodych, nieposiadających jeszcze dzieci mężczyzn, na kwestie związane z rosnącą liczbą zaburzeń płodności wśród Polaków. Na przestrzeni 30 lat WHO obniżyło uznawaną za prawidłową wartość koncentracji nasienia aż o 75% - z 60 mln plemników w 1 ml. ejakulatu w 1980 roku, do 15 mln/m...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy