Dołącz do czytelników
Brak wyników

Premiera Lecha Ice Mochito i lecha Free w kampanii z Leszkiem Chmielewskim

Artykuł | 20 maja 2016 |
170
Ruszyła nowa odsłona kampanii z Leszkiem Chmielewskim, który w tym roku prezentuje kolejne dwa warianty z rodziny Lecha: Lecha Free oraz nowość Lecha Ice Mojito. Do tej pory działania w ramach kampanii „Leszka Chmielewskiego” dotyczyły marki Lech Premium.

Ruszyła nowa odsłona kampanii z Leszkiem Chmielewskim, który w tym roku prezentuje kolejne dwa warianty z rodziny Lecha: Lecha Free oraz nowość Lecha Ice Mojito. Do tej pory działania w ramach kampanii „Leszka Chmielewskiego” dotyczyły marki Lech Premium.

POLECAMY

„W tym sezonie Leszek Chmielewski będzie inspirował ludzi na całym świecie, nie tylko
 z pomocą piwa Lech Premium, ale również Lech Ice Mojito i Lech Free. Spoty obu produktów, osadzają widza w różnorodnych egzotycznych sceneriach i zwracają uwagę na najważniejsze cechy każdego z wariantów: orzeźwienie Lechem Ice Mojito oraz wolność jaką daje bezalkoholowy Lech Free. Punktem wspólnym reklam oraz całej kampanii, tradycyjnie jest nie tylko Leszek, ale także humor” -  mówi Mateusz Banach z Kompanii Piwowarskiej.

Z Leszkiem i  Lechem Ice Mojito orzeźwisz się w tropikach

W spocie Lecha Ice Mojito, Leszek Chmielewski, przybywa na małą, tropikalną wyspę. Rozbitkowie, którzy utknęli pośrodku oceanu, marzą o ochłodzie. Na horyzoncie pojawia się samolot Leszka Chmielewskiego z ładunkiem,
który przynosi orzeźwienie: skrzynią wypełnioną schłodzonym Lechem Ice Mojito, czyli połączeniem piwa Lech Premium z lemoniadą o rześkim smaku mojito. Zobacz, jak Leszek przynosi orzeźwienie
w tropikach tutaj: //www.facebook.com/Lech/videos/10154219788417287/

Leszek wie, że wolność mamy w naturze - rewolucja Lecha Free!

Drugi spot przenosi widzów do gorącego kraju,
w którym pojawienie się Leszka zmieniło  jego historię i samych mieszkańców. Dzięki bezalkoholowemu Lechowi Free poczuli
się naprawdę wolni, zainspirowani do zabawy
i nieograniczonej swobody.
Ulice miasta wypełnili uśmiechnięci, kolorowi i roztańczeni mieszkańcy, którzy radość i wolność mają
w swojej naturze. Nawet prezydent, poddał
się działaniu Leszka i dołączył do nieustającej fiesty. Zobacz...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy