Bahlsen wzbogaca portfolio marki HIT o dwa nowe smaki sezonowe. Po raz pierwszy w historii edycja limitowana wspierana będzie kampanią outdoorową.
POLECAMY
Warianty smakowe oraz stylistyka opakowań sezonowych bazują na dualizmie ludzkiej natury. Marka Hit wskazuje swoim konsumentom, że każdy posiada zarówno jasną, jak i mroczną stronę swojej osobowości, a sezonowe smaki są odpowiedzią na każdą z nich.
Kampania reklamowa oparta jest na konwencji filmowej. Oba HIT’y prezentowane są jako główni bohaterowie dwóch kinowych premier. HIT NIEBIAŃSKI z kremem o smaku białej czekolady i malin, to główny bohater „Kuszenia niebiańsko pysznym smakiem”. Występujący natomiast w „Ataku piekielnie dobrego smaku” HIT PIEKIELNY, to postać łącząca smak ciemnej czekolady i wiśni.
W stylistyce kinowej utrzymane są także reklamy citylight na przystankach i stacjach metra, a tak...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!