Dołącz do czytelników
Brak wyników

Prawdziwie wysmakowana premiera tego sezonu!

Artykuł | 6 czerwca 2017 |
194
Bahlsen wzbogaca portfolio marki HIT o dwa nowe smaki sezonowe. Po raz pierwszy w historii edycja limitowana wspierana będzie kampanią outdoorową.

Bahlsen wzbogaca portfolio marki HIT o dwa nowe smaki sezonowe. Po raz pierwszy w historii edycja limitowana wspierana będzie kampanią outdoorową.

POLECAMY

Warianty smakowe oraz stylistyka opakowań sezonowych bazują na dualizmie ludzkiej natury. Marka Hit wskazuje swoim konsumentom, że każdy posiada zarówno jasną, jak i mroczną stronę swojej osobowości, a sezonowe smaki są odpowiedzią na każdą z nich.

Kampania reklamowa oparta jest na konwencji filmowej. Oba HIT’y prezentowane są jako główni bohaterowie dwóch kinowych premier. HIT NIEBIAŃSKI z kremem o smaku białej czekolady i malin, to główny bohater „Kuszenia niebiańsko pysznym smakiem”. Występujący natomiast w „Ataku piekielnie dobrego smaku” HIT PIEKIELNY, to postać łącząca smak ciemnej czekolady i wiśni.

W stylistyce kinowej utrzymane są także reklamy citylight na przystankach i stacjach metra, a tak...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy