Dołącz do czytelników
Brak wyników

PR-em po mapie - Komu Komunikacja o podróżowaniu i turystyce

Artykuł | 21 kwietnia 2015 |
73
27 kwietnia w Krakowie odbędzie się czternaste, bezpłatne spotkanie w ramach projektu Komu Komunikacja. Zaproszeni prelegenci i uczestnicy zastanowią się nad tym, jakie możliwości promocyjne daje podróżowanie i jak rozreklamować atrakcje turystyczne.

27 kwietnia w Krakowie odbędzie się czternaste, bezpłatne spotkanie w ramach projektu Komu Komunikacja. Zaproszeni prelegenci i uczestnicy zastanowią się nad tym, jakie możliwości promocyjne daje podróżowanie i jak rozreklamować atrakcje turystyczne.

Spotkanie rozpoczną Iwona i Krzysztof Nowakowie, podróżnicy, którzy na rowerach dotarli do Singapuru. Prelegenci opowiedzą o tym, czy, co i komu należy komunikować podczas dalekich wypraw. Tematykę podróżniczą uzupełni Kuba Rydkodym, bloger jeżdżący po świecie, który przybliży zasady biznesowej współpracy z podróżnikami. Kolejną prelekcję wygłoszą Karina i Marcin Grygierkowie z PR Inspirations, odpowiedzialni za Krakowski Szlak Street Artu. Skupią się oni na przedstawieniu korzyści z zaangażowania marki w projekty turystystyczne. O czynnikach wpływających na turystyczny wizerunek miasta opowie dr Anna Wilkońska, adiunkt w Katedrze Turystyki i Rekreacji AWF w Krakowie, współautorka strategii rozwoju turystycznego Miasta Kraków. Spotkanie zakończy Daria Głownia, manager Zespołu Promocji w Małopolskiej Organizacji Turystycznej, która zwróci uwagę na praktyczne aspekty promowania miejsc na przykładzie Małopolski i Krakowa.

- Tematykę podróży i turystyki potraktowaliśmy szeroko, stosując się do definicji Światowej Organizacji Turystyki. To oznacza, że uczestnicy kwietniowego spotkania w ramach akcji Komu Komunikacja będą mieli szansę...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy