Zbudowanie marki w świecie hiperkonkurencji wymaga wiele wysiłku, dużej dozy szczęścia, ale i wiedzy. Narzędziem, które pomaga przyszłemu przedsiębiorcy jest nie tylko plan biznesowy, ale i marketingowy. To on określa sposób komunikacji marki z odbiorcami, wskazuje drogę oraz działania, które wyróżnią przedsiębiorstwo na tle konkurentów. Podczas trzeciego spotkania z cyklu „Od zera do biznesu” w katowickim Idea Hub, uczestnicy dowiedzą się co stanowi podstawę dobrego i skutecznego planu marketingowego. W czasie spotkania prelegent Marcin Gieracz omówi takie kwestie, jak:
POLECAMY
- projektowanie komunikacji opartej na wyróżniku rynkowym, czyli tak zwanym ‘tajemniczym składniku’ marki,
- modelowanie komunikacji dopasowanej do oczekiwań i potrzeb nabywców
- twórcze podejście w kreowaniu przekazu marki.
Marcin Gieracz jest strategiem, wykładowcą oraz trenerem z 18 letnim doświadczeniem w zakresie marketingu strategicznego. Odnajduje się również w roli mentora, trenera i doradcy, podpowiadając biznesmenom jak zidentyfikować źródła wzrostu w ich przedsiębiorstwach. Obecnie praktykuje i wdraża strategie...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!