Dołącz do czytelników
Brak wyników

Aktualności

20 października 2017

Poznaj zasady tworzenia skutecznego planu marketingowego w katowickim Idea Hub

208
Jak zbudować wyróżniającą się markę w świecie hiperkonkurencji? W jaki sposób zaprojektować komunikację tak, by wywoływała potrzebę zakupu w konsumentach? Odpowiedzi na te pytania poznają uczestnicy trzeciego spotkania z cyklu „Od zera do biznesu”, które odbędzie się już 24 października (wtorek) w katowickim Idea Hub.

Zbudowanie marki w świecie hiperkonkurencji wymaga wiele wysiłku, dużej dozy szczęścia, ale i wiedzy. Narzędziem, które pomaga przyszłemu przedsiębiorcy jest nie tylko plan biznesowy, ale i marketingowy. To on określa sposób komunikacji marki z odbiorcami, wskazuje drogę oraz działania, które wyróżnią przedsiębiorstwo na tle konkurentów. Podczas trzeciego spotkania z cyklu „Od zera do biznesu” w katowickim Idea Hub, uczestnicy dowiedzą się co stanowi podstawę dobrego i skutecznego planu marketingowego. W czasie spotkania prelegent Marcin Gieracz omówi takie kwestie, jak:

POLECAMY

  • projektowanie komunikacji opartej na wyróżniku rynkowym, czyli tak zwanym ‘tajemniczym składniku’ marki,
  • modelowanie komunikacji dopasowanej do oczekiwań i potrzeb nabywców 
  • twórcze podejście w kreowaniu przekazu marki.

Marcin Gieracz jest strategiem, wykładowcą oraz trenerem z 18 letnim doświadczeniem w zakresie marketingu strategicznego. Odnajduje się również w roli mentora, trenera i doradcy, podpowiadając biznesmenom jak zidentyfikować źródła wzrostu w ich przedsiębiorstwach. Obecnie praktykuje i wdraża strategie...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy