Dołącz do czytelników
Brak wyników

Aktualności

21 września 2018

Poznaj lepiej świat email marketingu - i to na dzień dobry!

245
Email to nieodłączny element strategii marketingowej, który od lat nieprzerwanie towarzyszy marketerom w ich działaniach. Dobrze przygotowany potrafi przynieść zwrot z inwestycji na poziomie 3800%. Ale pod jednym warunkiem - musi być tworzony zgodnie z najlepszymi praktykami. Na szczęście już wkrótce, bo 8-12 października nadarzy się okazja, aby te zgłębić te zasady, podczas Poranków z email marketingiem.

Czym są Poranki z email marketingiem?

Poranki z email marketingiem to coroczny tour po Polsce, podczas którego eksperci z FreshMaila, znający email od podszewki, dzielą się z uczestnikami swoją wiedzą i doświadczeniem. Słowem - porządna porcja wiedzy na dzień dobry.

POLECAMY

Tegoroczne wydarzenie trwać będzie od 8 do 12 października 2018 roku w pięciu miastach Polski:

  • Kraków 8.10.2018
  • Warszawa 9.10.2018
  • Gdańsk 10.10.2018
  • Poznań 11.10.2018
  • Wrocław 12.10.2018

“To co cieszy najbardziej, to gdy uczestnicy podchodzą po wystąpieniach i kontynuują temat poruszany przez nas na prelekcji. Oznacza to, że było ciekawie i merytorycznie” - mówi Anna Łowczowska, organizatorka Poranków z email marketingiem.

Jednak Poranki z email marketingiem to nie tylko okazja do zwiększenia swojej wiedzy w tej dziedzinie marketingu, ale także szansa na wymianę doświadczeń z innymi uczestnikami i efektywny networking. A to wszystko w przyjaznej i nieformalnej atmosferze.

Bilety na wydarzenie można zdobyć za pośrednictwem strony: //freshmail.pl/poranki

Kup 3 bilety w cenie 2!

Aby skorzystać z promocji, napisz nam wiadomość na adres - szkolenia@freshmail.pl

O czym będą tegoroczne Poranki z email marketingiem?

Wielu marketerów tworząc kampanie nie uwzględnia jednego ważnego aspektu - strategii komunikacji. Bez odpowiednio przemyślanego planu, uwzględnianiu różnych grup docelowych i ich potrzeb, wysyła po prostu wszystko do wszystkich. A nie na tym polega dobry email marketing.

Ale jest na to rada. Marcin Kociuba, Strategy Manager we FreshMailu, opowie o tym, jak zbudować strategię email marketingową i tym sposobem dotrzeć do coraz bardziej wymagających odbiorców.

Uczestnicy szkolenia dowiedzą się, co zrobić, aby pozyskiwanie odbiorców było efektywne, jak wykorzystać dane o subskrybentach, aby wysyłać lepsze kampanie oraz co zrobić, by zwiększyć sprzedaż dzięki odpowiednio przygotowanej strategii email marketingowej.

Żeby dotrzeć do odbiorców z dopasowanymi treściami, należy podzielić całą listę mailową na grupy charakteryzujące się określonymi cechami, a następnie dopasować do nich odpowiednio treść. Zabieg ten nazywa się segmentacja i personalizacja - i na ten temat wypowie się kolejny prelegent - Elżbieta Krupa, Key Account Manager we FreshMailu.

W swojej prezentacji opowie czym jest segmentacja i personalizacja i jak wpływają one na zwiększenie konwersji z kampanii przez lepszy dobór wysyłanych treści. Uczestnicy dowiedzą się też, co w email marketingu można personalizować - na podstawie praktycznych przykładów i rozwiązań, które pomagają optymaliz...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy