Czym są Poranki z email marketingiem?
Poranki z email marketingiem to coroczny tour po Polsce, podczas którego eksperci z FreshMaila, znający email od podszewki, dzielą się z uczestnikami swoją wiedzą i doświadczeniem. Słowem - porządna porcja wiedzy na dzień dobry.
POLECAMY
Tegoroczne wydarzenie trwać będzie od 8 do 12 października 2018 roku w pięciu miastach Polski:
- Kraków 8.10.2018
- Warszawa 9.10.2018
- Gdańsk 10.10.2018
- Poznań 11.10.2018
- Wrocław 12.10.2018
“To co cieszy najbardziej, to gdy uczestnicy podchodzą po wystąpieniach i kontynuują temat poruszany przez nas na prelekcji. Oznacza to, że było ciekawie i merytorycznie” - mówi Anna Łowczowska, organizatorka Poranków z email marketingiem.
Jednak Poranki z email marketingiem to nie tylko okazja do zwiększenia swojej wiedzy w tej dziedzinie marketingu, ale także szansa na wymianę doświadczeń z innymi uczestnikami i efektywny networking. A to wszystko w przyjaznej i nieformalnej atmosferze.
Bilety na wydarzenie można zdobyć za pośrednictwem strony: //freshmail.pl/poranki
Kup 3 bilety w cenie 2!
Aby skorzystać z promocji, napisz nam wiadomość na adres - szkolenia@freshmail.pl
O czym będą tegoroczne Poranki z email marketingiem?
Wielu marketerów tworząc kampanie nie uwzględnia jednego ważnego aspektu - strategii komunikacji. Bez odpowiednio przemyślanego planu, uwzględnianiu różnych grup docelowych i ich potrzeb, wysyła po prostu wszystko do wszystkich. A nie na tym polega dobry email marketing.
Ale jest na to rada. Marcin Kociuba, Strategy Manager we FreshMailu, opowie o tym, jak zbudować strategię email marketingową i tym sposobem dotrzeć do coraz bardziej wymagających odbiorców.
Uczestnicy szkolenia dowiedzą się, co zrobić, aby pozyskiwanie odbiorców było efektywne, jak wykorzystać dane o subskrybentach, aby wysyłać lepsze kampanie oraz co zrobić, by zwiększyć sprzedaż dzięki odpowiednio przygotowanej strategii email marketingowej.
Żeby dotrzeć do odbiorców z dopasowanymi treściami, należy podzielić całą listę mailową na grupy charakteryzujące się określonymi cechami, a następnie dopasować do nich odpowiednio treść. Zabieg ten nazywa się segmentacja i personalizacja - i na ten temat wypowie się kolejny prelegent - Elżbieta Krupa, Key Account Manager we FreshMailu.
W swojej prezentacji opowie czym jest segmentacja i personalizacja i jak wpływają one na zwiększenie konwersji z kampanii przez lepszy dobór wysyłanych treści. Uczestnicy dowiedzą się też, co w email marketingu można personalizować - na podstawie praktycznych przykładów i rozwiązań, które pomagają optymaliz...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!