Dołącz do czytelników
Brak wyników

Powrót Motoroli na rynek!

Artykuł | 11 sierpnia 2015 |
199
Motorola – jedna z najbardziej kultowych marek z dziedziny telefonów komórkowych, wraca na polski rynek. Działania komunikujące relaunch marki oraz wprowadzenie do oferty nowoczesnych smartfonów z serii Moto G prowadzone są głównie w Internecie oraz outdoorze. Za zakup mediów i przebieg działań reklamowych odpowiada dom mediowy UM (Universal McCann).

Motorola – jedna z najbardziej kultowych marek z dziedziny telefonów komórkowych, wraca na polski rynek. Działania komunikujące relaunch marki oraz wprowadzenie do oferty nowoczesnych smartfonów z serii Moto G prowadzone są głównie w Internecie oraz outdoorze. Za zakup mediów i przebieg działań reklamowych odpowiada dom mediowy UM (Universal McCann).

POLECAMY

Relaunchowi Motoroli towarzyszy kampania w Internecie i na outdoorze. Promowany jest w niej nowy smartfon serii Moto G, który wyróżnia się wysoką wodoodpornością, wytrzymałą baterią, doskonałymi głośnikami oraz małą wagą. Model wyposażony jest również w najnowsze oprogramowanie Android w czystej postaci. Oznacza to, że użytkownik znajdzie na ekranie tylko najbardziej podstawowe aplikacje czy ikony, a pozostałe będzie mógł ustawić zgodnie ze swoimi preferencjami. Obudowy urządzeń dostępne są w wielu kolorach, co także daje możliwość daleko idącej personalizacji telefonu.

Działania reklamowe serii Moto G w Internecie obejmą strony główne największych portali horyzontalnych oraz You Tubie. Reklamy pojawią się także na stronach internetowych związanych z rozrywką. Kampania uzupełniona będzie d...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy