Potencjał reklamy DOOH w okresie Bożego Narodzenia

Aktualności
DOOH czyli "cyfrowe wyjście z domu", w okresie poprzedzającym Święta Bożego Narodzenia szczególnie zyskuje na wartości. Znane marki już na początku listopada zaczynają realizować przedświąteczne kampanie w telewizji, radiu czy internecie. Jak się okazuje, w tym czasie warto wykorzystać także cyfrowe kampanie DOOH, które niezwykle skutecznie przyciągają wzrok odbiorców.

Czas intensywnych przygotowań

POLECAMY

Święta Bożego Narodzenia to niewątpliwe jedne z najbardziej wyczekiwanych ale i również intensywnych dni w roku. Jest to okres spotkań z rodziną, składania sobie życzeń a także wręczania prezentów. Każdy z nas chce jak najlepiej przygotować się do nadchodzących wydarzeń i sprawić radość sobie i swoim bliskim. Odpowiednich upominków szukamy w galeriach handlowych, gdz...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy