Czas intensywnych przygotowań
POLECAMY
Święta Bożego Narodzenia to niewątpliwe jedne z najbardziej wyczekiwanych ale i również intensywnych dni w roku. Jest to okres spotkań z rodziną, składania sobie życzeń a także wręczania prezentów. Każdy z nas chce jak najlepiej przygotować się do nadchodzących wydarzeń i sprawić radość sobie i swoim bliskim. Odpowiednich upominków szukamy w galeriach handlowych, gdzie na świąteczne zakupy przeznaczamy w tym okresie mnóstwo czasu.
Znane marki już od początku listopada przyciągają naszą uwagę i zachęcają do zakupu, prezentując szeroką gamę swoich produktów w okazyjnych cenach. Reklamodawcy wykorzystują w tym celu najbardziej popularne media, tj.: telewizję, prasę, radio, często zapominając o potencjale reklamy DOOH, za pomocą której mogą komunikować się z odbiorcą praktycznie w każdym miejscu.
Świąteczne OOH
Cyfrowa reklama OOH jest potężnym narzędziem, docierającym do szerszego grona publiczności. Zwłaszcza w okresie Świąt, kiedy ludzie są zazwyczaj bardziej skorzy do obdarowywania innych i otwarci na komunikaty marketingowe. Jak wynika z raportu opublikowanego przez firmę Deloitte - w 2017 roku przeciętna polska rodzina planuje wydać na święta około 882 zł, w tym ponad połowa (51%) z tej kwoty zostanie przeznaczona na prezenty. Co więcej, czas jaki spędzamy na ulicach w galeriach i centrach handlowych w grudniu jest znacznie dłuższy w porównaniu do reszty miesięcy.Dlatego reklamy OOH są zauważalne przez większe grono osób.
Kampanie reklamowe na cyfrowych ekranach LED stają się coraz bardziej popularne. Dzięki dynamicznym komunikatom i licznym możliwościom, jakie oferuje reklama DOOH każdy jest w stanie w atrakcyjny sposób wyróżnić swoją ofertę spośród innych.
DOOH charytatywnie
Doskonałym dowodem na to, że DOOH rzeczywiście działa jest m.in. akcja charytatywna zorganizowana przez Fundację „Obudź nadzieję” oraz Park Handlowy Matarnia, w której zbierano środki na ciepłe ubrania dla dziec...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!