Dołącz do czytelników
Brak wyników

Potencjał prywatnego biznesu, czyli jak wykorzystać doświadczenie zawodowe i zminimalizować koszty prowadzenia firmy

Artykuł | 10 marca 2014 |
281
Z roku na rok przybywa chętnych na otwarcie własnej działalności. Tylko w 2013 roku w KRS zarejestrowano aż 316 tysięcy nowych przedsiębiorstw. Outsourcing staje sie  atrakcyjną formą współpracy. Wynajmowanie usług pozwala ograniczyć koszty małym przedsiębiorcom, nie obniżając jakości ich pracy. Na rynku dostępne są wirtualne dyski,  internetowa księgowość, istnieje możliwość wynajęcia miejsc do pracy czy lokali na spotkania biznesowe.  

Z roku na rok przybywa chętnych na otwarcie własnej działalności. Tylko w 2013 roku w KRS zarejestrowano aż 316 tysięcy nowych przedsiębiorstw. Outsourcing staje sie  atrakcyjną formą współpracy. Wynajmowanie usług pozwala ograniczyć koszty małym przedsiębiorcom, nie obniżając jakości ich pracy. Na rynku dostępne są wirtualne dyski,  internetowa księgowość, istnieje możliwość wynajęcia miejsc do pracy czy lokali na spotkania biznesowe.  

POLECAMY

Miejsce pracy

Własny biznes wymaga odpowiedniego miejsca pracy. Jak wskazują badania[1] przeprowadzone przez przez agencję OS&MG dla My Meeting Rooms ponad 55% jednoosobowych działalności ma biuro w domu lub mieszkaniu właściciela, a 41% firm wynajmuje salę na spotkania z pracownikami lub partnerami. Z raportu wynika również, że ponad 40% przebadanych osób najmuje sale, aby spotkać się z klientem. Taka forma pozwala wprowadzić do firmy znaczne oszczędności, dając możliwość profesjonlanego prowadzenia biznesu. Zaawansowana technologia i mobilność pozwala na sprawne przeprowadzenie spotkania, bez konieczności wynajmowania biura na stałe.

Platformy internetowe takie jak My Meeting Rooms umożliwiają rezerwację różnych miejsc, w zależności od potrzeb najmującego. W serwise dostępne są biura co workingowe, sale konferencyjne, restauracje z oddzielnymi salami, czy mniej standardowe rozwiązania takie jak powierzchnie znajdujące się na ostatnim piętrze historycznego budynku PASTy czy Studio N16, mieszczącego się w zabytkowej kamienicy. Dzięki takim rozwiązaniom można ograniczyć koszty najmu biura o średnio 600 zł. Ponadto najmujący mogą dostosować miejsce do swoich potrzeb. Dobierając sprzęt biurowy, catering czy zaplecze techniczne. Jest to duża oszczędność czasu a także wygoda dla osoby organizującej spotkanie.

Z drugiej strony zarządcy nieruchomości mogą zwiększyć rozpoznawalność swojego miejsca
i czerpać zyski z niewykorzystanej w pełni powierzchni biznesowej.

Dokumenty w chmurach

Cloud computing cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Usługa ta polega na trzymaniu dokumentów w tzw. chmurze. Zaletą jest łatwy dostęp do danych, jak również przechowywanie kopii zapasowych plików. Cena serwera w chmurze zależy od konfiguracji, którą jest zainteresowany użytkownik, a opłaty są naliczane z dokładnością co do godziny. Dzięki temu ponoszone są tylko realne koszty. Przeciętne, roc...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy