Dlaczego Chatbot?
POLECAMY
Przyjęte rozwiązanie to efekt dotychczasowych działań marki na Facebooku i kierunku rozwoju tego medium oraz jego komunikatorów. - Od kilku lat w komunikacji na Facebooku stawiamy na transparentność. Szczerze rozmawiamy z fanami, nie boimy się wchodzić w dyskusje i odpisujemy niemal na każdy komentarz. I to wpływa znacząco na wzrost zaangażowania w postaci przede wszystkim komentarzy. - mówi Paweł Bielecki, CEO w be frank!, firmie obsługującej Zieleniec SKI Arenę - Wśród nich pojawia się sporo pytań. Trafiają one także do Messengera, z którego użytkownicy coraz powszechniej korzystają w codziennej komunikacji. Od dwóch lat je analizujemy, kategoryzujemy te najczęściej zadawane i w tym sezonie, zgodnie z przyjętą strategią, odpowiedzi umieściliśmy w chatbocie - dodaje Bielecki.
I tak chatbot SKI Areny od połowy grudnia stał się jednym
z podstawowych źródeł informacji dla turystów odwiedzających Zieleniec. Do tej pory skorzystało z niego ponad 5000 użytkowników. Pozwala na spersonalizowaną komunikację tu i teraz - w dodatku całodobową. I co ważne, umożliwił automatyzację procesów związanych z obsługą gości, co znacznie przyśpieszyło pracę ośrodka. Użytkownicy chwalą rozwiązanie, bo czują się z nim komfortowo. Korzystają z aplikacji, którą mają zainstalowaną w smartfonach i nie muszą pobierać nowej, by uzyskać informacje potrzebne im do planowania i zarządzania pobytem w Zieleńcu. Co więcej, otrzymują odpowiednio wcześniej powiadomienia o aktualnych warunkach pogodowych jeśli skorzystają z subskrypcji.
Jak działa wirtualny asystent Zieleniec SKI Areny?
By z niego skorzystać wystarczy wejść na Messengera Zieleniec SKI Areny, kliknąć “rozpocznij” i dowiedzieć się więcej. Chatbot zawiera aktualne dane pogodowe ze stacji meteo w Zieleńcu i prognozę z najbardziej wiarygodnego źródła. Odpowiada także na pytania użytkowników dotyczące dostępnych tras, wyciągów, cennika, warunków na stokach, regulaminu,
a nawet czynnych restauracji czy bazy hotelowej. Dzięki integracji
z serwisem www.zieleniec.pl, do którego najczęściej linkuje, posiada bieżące informacje na temat wydarzeń odbywających się na terenie ośrodka i zmian zachodzących na stokach. - Z wdrożeniem chatbota nie było najmniejszego problemu - odpowiada Mariusz Pełechaty, cr...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!