Ponad 5000 osób skorzystało z porad chatbota Zieleniec SKI Areny


Aktualności
Zieleniec SKI Arena to największy w Polsce ośrodek narciarski. W zimie odwiedza go blisko 400 000 turystów. I to właśnie w tym czasie goście zadają najwięcej pytań dotyczących np. aktualnych warunków na stokach. Odpowiedzi szukają z reguły w mediach społecznościowych ośrodka. Głównie na Facebooku i w Messengerze, gdzie od tego sezonu - w tym komunikatorze - wspiera ich chatbot, który pomógł już kilku tysiącom fanów białego szaleństwa.

Dlaczego Chatbot?

POLECAMY

Przyjęte rozwiązanie to efekt dotychczasowych działań marki na Facebooku i kierunku rozwoju tego medium oraz jego komunikatorów. - Od kilku lat w komunikacji na Facebooku stawiamy na transparentność. Szczerze rozmawiamy z fanami, nie boimy się wchodzić w dyskusje i odpisujemy niemal na każdy komentarz. I to wpływa znacząco na wzrost zaangażowania w postaci przede wszystkim komentarzy. - mówi Paweł Bielecki, CEO w be frank!, f...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy