Dołącz do czytelników
Brak wyników

POMAGANIE PRZEZ TANKOWANIE – świąteczna kampania Grupy LOTOS

Artykuł | 18 listopada 2015 |
215

Wystartował pierwszy etap nowej kampanii społeczno-wizerunkowo-sprzedażowej Grupy LOTOS S.A. pod hasłem „POMAGANIE PRZEZ TANKOWANIE”. Każdy litr zatankowanego paliwa na stacjach LOTOS i LOTOS Optima w terminie 16.11.2015–05.12.2105 pomoże spełniać marzenia dzieci i młodzieży, które tego potrzebują. Nowa przedświąteczna kampania jest wspólną inicjatywą spółki LOTOS Paliwa, Grupy LOTOS oraz Fundacji LOTOS. Ma ona na celu wsparcie realizacji pasji i marzeń podopiecznych partnerów społecznych Fundacji. Zebrane podczas akcji pieniądze zostaną przekazane wychowankom Gdańskiej Fundacji Innowacji Społecznej oraz podopiecznym projektu „Osiedle Sitowie”, który realizowany jest przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Gdańsku. Każdy litr paliwa zatankowanego podczas akcji „Pomaganie przez tankowanie” to pomoc w zebraniu środków na spełnienie marzeń oraz remonty i doposażenie obiektów mieszkalnych służących dzieciom i młodzieży. - Misją Fundacji LOTOS jest m.in. wszechstronna działalność społeczna wnosząca pozytywny wkład w rozwój otoczenia społecznego co wpisało się w cel akcji „Pomaganie przez tankowanie” – mówi Patrycja Zbytniewska, prezes Fundacji LOTOS. – To dobroczynne i świąteczne zarazem działanie ma szansę stać się cyklicznym, długofalowym programem Fundacji LOTOS – podkreśla Patrycja Zbytniewska. W ramach kampanii został przygotowany spot reklamowy z udziałem kierowcy rajdowego Roberta Kubicy oraz przygotowano szereg materiałów wsparcia sprzedaży. Na wszystkich stacjach paliw LOTOS oraz LOTOS Optima będą umieszczone charakterystyczne dla akcji liczniki informujące o tym ile na chwilę obecną udało się zebrać pieniędzy. Ponadto każdy klient otrzyma od sprzedawcy naklejkę będącą symbolem akcji. Kampanię wspiera radio RMF FM, które oprócz spotów radiowych, przez cały okres trwania akcji wyemituje specjalny program z udziałem celebrytów i dzieci. Podczas wejść antenowych usłyszymy opowieści podopiecznych Fundacji LOTOS, którzy zdradzą swoje marzenia oraz głosy sportowców, którzy będą zachęcać do udziału w akcji. O dotychczasowej kwocie jaka wpłynęła na konto fundacji dzięki tankowaniu informować będą prezenterzy radia podczas wejść antenowych dwa razy dziennie. Przez pierwszy tydzień trwania akcji zrobi się o niej głośno również w telewizji. Reklama z udziałem Roberta Kubicy pojawi się w ok. 60 wybranych stacjach telewizyjnych: - Kampania „Pomaganie przez tankowanie” pokazuje, że nasza wspólna inicjatywa może być naprawdę inspirująca. Dołożyliśmy wszelkich starań, aby...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy