Sieć reklamowa Adkontekst przygotowała piątą edycję raportu “Rynek reklamy kontekstowej w Polsce”. Z badania wynika, że rynek reklamy kontekstowej w 2013 roku osiągnął wartość ponad 216 mln zł i urósł o 4,5% w ciągu roku. Agencje i domy mediowe w 2014 roku planują zwiększyć wydatki na reklamę w sieciach kontekstowych o kolejne 7,4%.
Badanie tworzone jest w oparciu o opinie ekspertów i praktyków reklamy kontekstowej z domów mediowych i agencji reklamowych. Raport adresowany jest do szefów działów marketingu, właścicieli małych i średnich firm, przedstawicieli domów mediowych i agencji reklamowych, wydawców serwisów internetowych or...
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!