Dołącz do czytelników
Brak wyników

Polski dom produkcyjny dla francuskiej firmy kurierskiej

Artykuł | 18 stycznia 2016 |
185
Firma kurierska Chronopost, będąca częścią DPD Group, zleciła realizację swojego najnowszego filmu wizerunkowemu polskiemu domowi produkcyjnemu f25. Film pod tytułem „Ciągle bliżej” powstał z okazji świąt 2015. Za projekt odpowiadała francuska agencja reklamowa KRDS Paris.

Firma kurierska Chronopost, będąca częścią DPD Group, zleciła realizację swojego najnowszego filmu wizerunkowemu polskiemu domowi produkcyjnemu f25. Film pod tytułem „Ciągle bliżej” powstał z okazji świąt 2015. Za projekt odpowiadała francuska agencja reklamowa KRDS Paris.

POLECAMY

Celem filmu było w połączeniu ze świętami – pokazanie specjalnej dostawy przesyłki, która zawiera oprócz przedmiotu dostawy – emocje. Bohaterem filmu jest dostawca Chronopostu, który wykonuje różne zadania. Musi uczyć się piec ciasto, grać na gitarze i poznać sztuczkę magiczną. Materiał jest przeznaczony do promocji w Internecie, przede wszystkim na Facebooku i innych kanałach Social Media.

„Fakt, że jakość naszej pracy budzi zainteresowanie zagranicznych agencji reklamowych to dla mnie przede wszystkim powód do dumy. W tym konkretnym wypadku o wyborze właśnie nas przesądziła współpraca z bardzo utalentowanym reżyserem i operatorem, ale kluczowe jest to, że możemy dostarczyć materiał spełn...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy