Dołącz do czytelników
Brak wyników

Polscy konsumenci mogą już płacić z PayPal w sklepie internetowym Tchibo

Artykuł | 19 listopada 2014 |
211
Każdy odwiedzający sklep internetowy Tchibo w poszukiwaniu atrakcyjnych ofert będzie mógł płacić w jeszcze szybszy i łatwiejszy sposób. Od teraz Tchibo akceptuje bowiem także płatności PayPal. [i]Systemy płatnicze stanowią dziś kluczowy element biznesów internetowych chcących zaoferować konsumentom najlepsze doświadczenie zakupowe. Jesteśmy bardzo zadowoleni z uruchomienia współpracy z PayPal, dzięki której nasi klienci mogą cieszyć się tą wyjątkowo wygodną i bezpieczną  formą płacenia za swoje zakupy.[/i]– mówi [b]Jacek Jaworski, Dyrektor Ecommerce Tchibo Warszawa Sp. z o.o. [/b]
Każdy odwiedzający sklep internetowy Tchibo w poszukiwaniu atrakcyjnych ofert będzie mógł płacić w jeszcze szybszy i łatwiejszy sposób. Od teraz Tchibo akceptuje bowiem także płatności PayPal. [i]Systemy płatnicze stanowią dziś kluczowy element biznesów internetowych chcących zaoferować konsumentom najlepsze doświadczenie zakupowe. Jesteśmy bardzo zadowoleni z uruchomienia współpracy z PayPal, dzięki której nasi klienci mogą cieszyć się tą wyjątkowo wygodną i bezpieczną  formą płacenia za swoje zakupy.[/i]– mówi [b]Jacek Jaworski, Dyrektor Ecommerce Tchibo Warszawa Sp. z o.o. [/b]

Dzięki nowemu partnerstwu, polscy klienci Tchibo mogą cieszyć się z przyjaznych dla użytkownika rozwiązań systemu PayPal, który w Europie Środkowo-Wschodniej ma już 3,5 miliona aktywnych kont. Co więcej, popularność tej opcji płatności stale rośnie na polskim rynku – od teraz oferując także szybkie, proste i przede wszystkim bezpieczne zakupy na stronie Tchibo. PayPal nie przekazuje przy tym żadnych danych personalnych sprzedawcom, dzięki czemu oferuje tak wysoki poziom bezpieczeństwa podczas zakupów online.

[i]Już od ponad dwóch dekad Tchibo oferuje polskim konsumentom najwyższej jakości kawy i produkty z nią związane, 
a także szeroki wybór ubrań, akcesoriów kuchennych czy artykułów do wystroju wnętrz. Cieszymy się, że możemy pomóc Tchibo w rozwoju...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy