Polscy internauci narzekają na ograniczoną liczbę sposobów płatności online.

Aktualności
Polscy internauci narzekają na ograniczoną liczbę sposobów płatności online. Nie jest im obojętne, z którego z nich korzystają, a na to – którym z nim ufają – wpływa kilka czynników. Agencja badawcza IRCenter przeprowadziła badanie postrzegania płatności digitalowych. Celem projektu było zidentyfikowanie, co internauci rozumieją przez płatności online i komu powierzają swoje pieniądze.

Polscy internauci narzekają na ograniczoną liczbę sposobów płatności online. Nie jest im obojętne, z którego z nich korzystają, a na to – którym z nim ufają – wpływa kilka czynników. Agencja badawcza IRCenter przeprowadziła badanie postrzegania płatności digitalowych. Celem projektu było zidentyfikowanie, co internauci rozumieją przez płatności online i komu powierzają swoje pieniądze.

POLECAMY

Kluczowy wniosek z projektu jest taki, że istnieje wiele barier w korzystaniu z płatności onlin...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy