Dołącz do czytelników
Brak wyników

Polscy eksperci ocenią kampanie podczas europejskiej edycji konkursu Euro Effie 2015

Artykuł | 27 lutego 2015 |
150
Spośród przedstawicieli polskiej branży komunikacji marketingowej, zasiadających w jury ubiegłych edycji polskiego konkursu Effie Awards, wybrano sześć osób, które będą reprezentować nasz kraj na obradach tegorocznego konkursu EACA Euro Effie.

Spośród przedstawicieli polskiej branży komunikacji marketingowej, zasiadających w jury ubiegłych edycji polskiego konkursu Effie Awards, wybrano sześć osób, które będą reprezentować nasz kraj na obradach tegorocznego konkursu EACA Euro Effie.

Agnieszka Kwaśniewska, Managing Partner w Saatchi & Saatchi, Grażyna Skarżyńska, Managing Director i Partner w Albert Lumberjacker, Katarzyna Okularczyk, Marketing & Communications Manager w IBM, Marcin Winkler, Head of Internet Marketing w Play (P4) oraz Marek Biskup, Client Services Director w Millward Brown będą oceniać zgłoszenia konkursowe na pierwszym etapie obrad, wybierając nominacje. Radek Miklaszewski, CEO w WALK weźmie udział w drugiej rundzie obrad, z której zostaną wyłonione nagrody.

Jurorzy obradować będą pod przewodnictwem Guillaume Conteville, Szefa marketingu Mastercard Western Continental Europe. Pełny skład jurorów oraz ich biografie można znaleźć pod adresem: //www.euro-effie.com/html/judging-jury2014.asp

„Jestem zachwycony, że mogę być częścią jednego z najbardziej p...

Dalsza część jest dostępna dla użytkowników z wykupionym planem

Przypisy