Z początkiem maja rozpoczęła się niestandardowa, bo kontekstowa akcja Szpitala Medicover, której głównym bohaterem jest zdrowie prezentowane w zawoalowany, a z czasem zabawny sposób na stołecznych nośnikach OOH. Kluczem do odpowiedniej interpretacji wszystkich haseł, które pojawią się w najbliższych tygodniach w czterech różnych odsłonach akcji jest polisemia.
POLECAMY
Akcja w pierwszym etapie nawiązuje do najgorętszego okresu agitacji politycznej i korespondując z obywatelskim obowiązkiem udziału w wyborach prezydenckich, stawia na równi konieczność dbania o zdrowie - dlatego też według Szpitala Medicover:
– Język polski ma wyjątkowo atrakcyjną wartość - wiele słów ma niejedno znaczenie. Zdecydowaliśmy się wykorzystać tę właściwość w trosce o zdrowie – mówi Marcin Kalkhoff, Interim Marketing Director Szpitala Medicover. – Okazją sprzyjającą do kontekstowej akcji stały się dla nas także wybory prezydenckie. Dodaliśmy do tego kolejny, nie mniej banalny czynnik, czyli wiosnę i budzące się w ludziach soki życiowe, otrzymując bawiący się słowem koktajl wspaniale nadający się do komunikacyjnej konsumpcji, który skłania do refleksji – dodaje Marcin Kalkhoff.
Co dwa tygodnie na nośnikach outdoor pojawiać się będą kolejne odsłony akcji, a nowe plakaty zawierać będą wieloznaczne hasła kontekstowo powiązane z różnymi wydarzeniami lub postaciami. Szpital Medicover chce poprzez nie zwrócić uwagę na zdrowie oraz różne formy troski o nie.
– Chcemy, aby odbiorcy z zaciekawieniem i uśmiechem odczytywali naszą akcję, chcemy, aby poczuli się równie zadowoleni jak nasi pacjenci. Jednak ponad wszystko życzymy sobie, aby nasze plakaty skłoniły d...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!