Dołącz do czytelników
Brak wyników

Polacy prelegentami prestiżowej konferencji ICML w Nowym Jorku

Artykuł | 16 czerwca 2016 |
204
Programiści RTB House – polskiej firmy technologicznej specjalizującej się w działaniach reklamowych opartych na zaawansowanych scenariuszach retargetingowych – zostali wybrani przez organizatorów do poprowadzenia sesji warsztatowej w ramach największej międzynarodowej konferencji branżowej: International Conference on Machine Learning, która odbędzie się w dniach 19-24 czerwca 2016 r. w Nowym Jorku. Opowiedzą o autorskiej metodzie umożliwiającej predykcję zachowań internautów.

Programiści RTB House – polskiej firmy technologicznej specjalizującej się w działaniach reklamowych opartych na zaawansowanych scenariuszach retargetingowych – zostali wybrani przez organizatorów do poprowadzenia sesji warsztatowej w ramach największej międzynarodowej konferencji branżowej: International Conference on Machine Learning, która odbędzie się w dniach 19-24 czerwca 2016 r. w Nowym Jorku. Opowiedzą o autorskiej metodzie umożliwiającej predykcję zachowań internautów.

POLECAMY

International Conference on Machine Learning (ICML 2016) to największa konferencja naukowa poświęcona zagadnieniu praktycznego wykorzystania sztucznej inteligencji do stworzenia zautomatyzowanych rozwiązań, które potrafią uczyć się i podejmować decyzje na podstawie przetwarzanego zbioru danych. W wydarzeniu co roku udział bierze około 2000 specjalistów z całego świata.

Podczas tegorocznej, 33. edycji konferencji jedną z sesji warsztatowych poprowadzą Bartłomiej Romański i Konrad Żołna z RTB House. W ramach prelekcji zatytułowanej „user2vec: user modeling using LSTM networks” reprezentanci firmy opowiedzą o autorskiej metodzie umożliwiającej predykcję zachowań internautów (w tym m.in. działań zakupowych na stronach e-sklepów). W rozwiązaniu wykorzystano rekurencyjną sieć neuronową, czyli zaawansowane narzędzie, które pozwala na ocenę potencjału wybranego użytkownika w porównaniu z pozostałymi internautami odwiedzającymi daną stronę.

Jak podkreśla Bartłomiej Romański, chief technology officer RTB House, udział w ICML to dla firmy bardzo duże wyróżnienie. – Żyjemy w świecie niezliczonej, cały czas rosnącej ilości danych o użytkownikach sieci. Dlatego dogłębna analiza informacji na temat potencjalnych klientów stanowi klucz do biznesowego sukcesu w internecie. Opracowany przez nas algorytm, dzięki wykorzystaniu sztucznych sieci neuronowych, analizuje działania wszystkich użytkowników danego serwisu i jest w stanie z dużą dokładnością przewidzieć jak zachowa się wybrany internauta, jakie są jego intencje zakupowe i jaką decyzję podejmie. To z kolei sprawia, że nasze reklamy mogą być jeszcze dokładniej targetowane, produkty na bannerach reklamowych dobierane trafniej, a środki reklamowe naszych klientów wydawane jeszcze efektywniej – wyjaśnia Romański i dodaje – Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że będziemy mogli podzielić się naszym najnowszym odkryciem z najlepszymi specjalistami w dziedzinie sztucznej in...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy