Dołącz do czytelników
Brak wyników

Polacy opracowali nową metodę wykorzystania sieci neuronowych

Artykuł | 17 maja 2017 |
209
RTB House, działająca globalnie, polska firmaspecjalizująca się w innowacyjnej technologii retargetingowej, przedstawiła nowatorskie podejście do tworzenia architektury sieci neuronowych. Opracowana przez spółkęmetoda przewidywania wartości konwersji,przyniesie reklamodawcom lepsze zwroty z inwestycji.Autorski koncept RTB House zostałzaprezentowany na prestiżowej konferencji poświęconej sieciom neuronowym IJCNN, która odbywa się właśnie na Alasce.

RTB House, działająca globalnie, polska firmaspecjalizująca się w innowacyjnej technologii retargetingowej, przedstawiła nowatorskie podejście do tworzenia architektury sieci neuronowych. Opracowana przez spółkęmetoda przewidywania wartości konwersji,przyniesie reklamodawcom lepsze zwroty z inwestycji.Autorski koncept RTB House zostałzaprezentowany na prestiżowej konferencji poświęconej sieciom neuronowym IJCNN, która odbywa się właśnie na Alasce.

POLECAMY

Sieci neuronoweto model programowania inspirowany działaniem ludzkiego mózgu, który umożliwia komputerom naukę na podstawie wcześniejszych doświadczeń. Jest to jedno z najpotężniejszych narzędzi w rozwiązywaniu zadań związanych z przewidywaniem czy klasyfikacją wprowadzanych danych.Obecnie wykorzystywane jest powszechnie w wielu sektorach, m.in.: do rozpoznawania filmów wideo, obrazów, mowy, danego języka, DNA lub nawet analizy rynków akcji, czy prognozowania pogody.

Do tej pory w branży marketingowej sieci neuronowe miały ograniczone możliwości przewidywania niektórych zmiennych, takich jak wartość zamówienia czy dzienne zyski, ale RTB House opracowało innowacyjną metodę umożliwiającą uzyskanie dokładniejszych i wiarygodniejszych szacunków określonych wartości. Autorskie podejście może być stosowane we wszelkich sieciach neuronowych, zaprojektowanych w celu określania i estymowania konkretnych wartości.

Jak zauważa Bartłomiej Romański, Chief Technology Officer RTB House, w dzisiejszych czasach sieci neuronowe (w tym architektura deep learningowa), stały się standardem rzeczywistości cyfrowej, gdzie dane kryją w sobie olbrzymi potencjał.
– Sztuczna inteligencja na zawsze zmieniła oblicze reklamy internetowej. Firmy, takie jak Google czy Facebook, nieustannie pracują nad rozwojem sieci inspirowanych ludzkim mózgiem, by jeszcze dokładniej reprezentować świat rzeczywisty. Algorytmy deep learningowe znajdują dziś zastosowanie we wszystkich branżach, począwszy od opieki zdrowotnej, przez e-handel, samosterujące pojazdy, a nawet sztukę. Jesteśmy dumni, że przyczyniliśmy się do rozwoju tej dziedziny w branży rek...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy