Pokaż, jak zwycięża się w digitalu. Ruszają zgłoszenia do IAB MIXX Awards 2019

Nowości z branży

Ruszają zgłoszenia do trzynastej edycji IAB MIXX Awards, konkursu na najlepsze polskie kampanie reklamowe z wykorzystaniem kanału digital, który wyłania projekty łączące kreatywność i efektywność. Zgłoszenia w 16 kategoriach konkursowych można przesyłać do 6 września 2019. Uroczysta gala rozdania nagród odbędzie się pod koniec listopada 2019 roku w Warszawie.

IAB MIXX Awards to jedyny w naszym kraju konkurs, w którym kampanie reklamowe oceniane są jako całość - jury analizuje zgłoszone w poszczególnych kategoriach projekty, biorąc pod uwagę zarówno strategię, kreację, wykonanie i wykorzystanie mediów, jak również rezultaty i ROI. Zwycięskie projekty to te, które najefektywniej zachęcają do interakcji z marką, prezentują najskuteczniejsze rozwiązania w reklamie cyfrowej, a jednocześnie inspirują i wskazują kierunki rozwoju branży.

POLECAMY

- Naszym celem jako organizacji jest to, aby IAB  MIXX Awards 2019 przyczyniał się do podnoszenia jakości działań na rynku reklamy internetowej w Polsce. Dlatego niezmiennie, dzięki zaangażowaniu do jury najlepszych ekspertów z rynku, utrzymujemy wysoki poziom ocen. Otrzymanie złotej statuetki MIXX równoznaczne jest z zakwalifikowaniem kampanii do kanonu najlepszych praktyk reklamowych, których jakość sygnowana jest przez IAB Polska.

– komentuje Wł...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy