Dołącz do czytelników
Brak wyników

Nowości z branży

5 sierpnia 2019

Pokaż, jak zwycięża się w digitalu. Ruszają zgłoszenia do IAB MIXX Awards 2019

261

Ruszają zgłoszenia do trzynastej edycji IAB MIXX Awards, konkursu na najlepsze polskie kampanie reklamowe z wykorzystaniem kanału digital, który wyłania projekty łączące kreatywność i efektywność. Zgłoszenia w 16 kategoriach konkursowych można przesyłać do 6 września 2019. Uroczysta gala rozdania nagród odbędzie się pod koniec listopada 2019 roku w Warszawie.

IAB MIXX Awards to jedyny w naszym kraju konkurs, w którym kampanie reklamowe oceniane są jako całość - jury analizuje zgłoszone w poszczególnych kategoriach projekty, biorąc pod uwagę zarówno strategię, kreację, wykonanie i wykorzystanie mediów, jak również rezultaty i ROI. Zwycięskie projekty to te, które najefektywniej zachęcają do interakcji z marką, prezentują najskuteczniejsze rozwiązania w reklamie cyfrowej, a jednocześnie inspirują i wskazują kierunki rozwoju branży.

POLECAMY

- Naszym celem jako organizacji jest to, aby IAB  MIXX Awards 2019 przyczyniał się do podnoszenia jakości działań na rynku reklamy internetowej w Polsce. Dlatego niezmiennie, dzięki zaangażowaniu do jury najlepszych ekspertów z rynku, utrzymujemy wysoki poziom ocen. Otrzymanie złotej statuetki MIXX równoznaczne jest z zakwalifikowaniem kampanii do kanonu najlepszych praktyk reklamowych, których jakość sygnowana jest przez IAB Polska.

– komentuje Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska.

Swoje udane kampanie reklamowe zgłosić mogą zarówno marketerzy, jak i agencje reklamowe, domy mediowe, portale, wydawcy, a także dostawcy technologii, niezależnie od wielkości czy budżetu wydanego na projekt. Jedynym warunkiem wzięcia udziału w nim jest zrealizowanie projektu wykorzystującego co najmniej jeden kanał digital.

Do zwycięstwa w IAB MIXX Awards 2019 mogą z powodzeniem startować zarówno duzi, jak i mniejsi gracze z rynku. Oceniamy nie budżet, ale umiejętne połączenie konceptu kreatywnego z przełożeniem kampanii na adekwatne efekty. Na takie podejście położony jest środek ciężkości części kategorii konkursowych, m.in. Limited Budget.

- mówi Robert Wielgo, CMO, członek zarządu IAB Polska

Kategorie konkursowe

Kampanie będą nagradzane w 16 kategoriach konkursowych, które z każdą edycją konkursu są aktualizowane i dostosowywane do nieustannie zmieniającej się branży e-marketingu. W tym roku wprowadzona została jedna nowa kategoria - Content Marketing przeznaczona dla projektów, w których pomysł contentowy osadzony był na insightach konsumenckich i w sposób zintegrowany kształtował komunikację we wszystkich punktach styku.

Wszystkie kategorie, w których twórcy najlepszych kampanii reklamowych mogą w tym roku zgłosić swoje prace to:

Best Use of Social Media

Brand Awareness and Positioning

Commerce

Content Marketing

Cross Media Integration

Data Driven & Precision Marketing

Digital Experiences

Games & eSport

Innovation & Smart Solution

Limited Budget

Offline Digitizing

Online Marketing with Influencer

Perfomance Marketing

Product Launch

Public Service and non-profit campaign

UX

Zwieńczeniem IAB MIXX Awards 2019 będzie nagroda Best in Show, która wyłoni najlepszą kampanię zgłoszoną w konkursie. Ponadto przyznane zostaną także nagrody za dokonania w kategoriach:  Reklamodawca Roku, Agencja Roku, Dom Mediowy Roku, Człowiek Roku, a także Nagroda Specjalna IAB Polska za szczególne osiągnięcia życiowe.

Jurorzy

Zwycięzców konkursu wybierze jury - wybitni eksperci branży – przedstawiciele agencji, domów mediowych, wydawców i specjalistów w wybranych dziedzinach, a także reprezentanci marketerów, w składzie: Jarosław Agatowski (Grupa Żywiec), Filip Beźnicki (Saatchi&Saatchi IS), Anna Bielecka-Bochenko (Kompania Piwowarska), Joanna Biernacka (Isobar Polska), Piotr Bombol (Gameset), Łukasz Borak (Volvo Car Poland), Marta Borówka (Mastercard), Aleksandra Bujnowska (Havas Media Group Poland), Agata Czech (LEGO), Joanna Czekaj (SalesTube), Joanna Dering (Kamikaze), Beata Dziwulska (Nestle), Anna Elwart (Digital Resolution), Paweł Gala (Wavemaker), Anna Gruszka (IPG Mediabrands), Roman Grygierek (Inis), Paweł Haltof (Artegence), Anna Iller (Allegro), Adam Jankowski (IKEA), Marzena Kamińska (Up&More), Jacek Karolak (180HEARTBEATS + JUNG V MATT), Michał Kobierzewski (OS3), Olga Korolec (Ringier Axel Springer Polska), Szymon Kosiński (Grupa Sarigato), Maciej Kossowski (Polska Press Grupa), Adrianna Kubik- Przybył (They.pl), Maria Kuc - Jędrzejewska (Johnson & Johnson), Szymon Kukanow (PHD Media Direction), Jakub Kwaczyński (GoldenSubmarine), Piotr Łuczak (TalentMedia), Dariusz Maciołek (BNP Paribas), Rafał    Oracz (AdNext), Agnieszka Parfienowicz (Mindshare Polska), Paweł Patkowski (Orange), Anna Rekus (Visa), Michał Rosiak (Interia), Piotr Stanoch (Carsmile),  Robert Stępniewski (RS Media Solution),  Dawid Szczepaniak (VMLY&R), Piotr Szeleszczuk (Adidas Poland), Marzena Szkolak (Agora), Łukasz Szymański (Wirtualna Polska Media), Olek Wandzel (Abstra), Anna Witecka (ING Bank Śląski), Magdalena Wysocka (OLX Group), Adam Wysocki (LVL UP MEDIA, Loyalty Point).

Nad przebiegiem głosowa...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy