Mijający rok 2015 to z pewnością rok , w którym klienci na nowo odkryli potencjał public relations. Po kilku latach mody na działania interaktywne i przenoszenia działań do obszaru social mediów znów wraca popyt na usługi PR, które w mądry i strategiczny sposób potrafią wykorzystać pełen wachlarz narzędzi komunikacyjnych. Rok 2015 to także z pewnością rok należący do komunikacji poprzez wideo. W 2015 roku umocniła się bardzo pozycja vlogów oraz kanałów YouTube i prowadzących je youtuberów.
POLECAMY
Internet od kilku lat zwiększa swoją wagę w działaniach PR. Mijający rok podtrzymuje ten trend. Natłok reklam jest tak duży, a ich formuły tak wyeksploatowane, że odbiorcy przestają na nie zwracać uwagę. Stąd coraz bardziej niestandardowe projekty, które pomimo zaistnienia w sieci potrzebują silnego nagłośnienia poprzez działania PR. Znanlvlogerzy i blogerzy wychodzą do mediów masowych. Promowane przez nich marki rozpoczynając projekt w sieci w trakcie komunikacji wychodządaleko poza ramy Internetu. Takie działania to już nie tylko zadanie dla agencji interaktywnych ale dla specjalistów od budowania wizerunku i komunikacji.
Blogi rosną w siłę
Obecnie Internet to jedno z kluczowych mediów dla skutecznej komunikacji PR. W 2015 roku obserwować mogliśmy intensywny rozwój blogosfery na kilku jej płaszczyznach. Coraz częściej agencje PR wchodzą we współpracę z blogerami, vlogerami i tymi, którzy są aktywni i obecni w mediach społecznościowych. Jest to spowodowane dużym potencjałem jaki posiada środowisko internetowe, a współdziałanie z liderami opinii w sieci jest korzystne.
Zasi...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!