Dołącz do czytelników
Brak wyników

Poczuj lekkość każdego dnia - nowa kampania Dobrowianki

Artykuł | 14 maja 2014 |
81
 

 

 

Ruszyła kampania reklamowa naturalnej wody mineralnej Dobrowianka pod hasłem „Lekkość każdego dnia”. W nowej komunikacji marki wyróżnione zostały lekkość i radość płynące z picia wody i dobrego samopoczucia.

 

 

Nowa kampania Dobrowianki, wody mineralnej o delikatnym smaku i niskiej zawartości sodu,  pokazuje kobietom jak świetnie i lekko mogą poczuć się każdego dnia.
Uczucie lekkości i witalności daje radość i chęć do codziennego działania, buduje pozytywne emocje, inspiruje i przyciąga do nas innych ludzi.

„W ramach kampanii będziemy zachęcać do picia wody, bo przecież lekkość to w dużej mierze efekt tego zdrowego nawyku” – mówi Kamila Lichocka, Starszy Kierownik Marki.  „Zależy nam jednak także na tym, aby kobiety uświadomiły sobie, jak wiele wartościowych rzeczy realizują każdego dnia, by doceniły siebie i dzięki temu poczuły się lekko także na duchu” – dodaj...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy