Dołącz do czytelników
Brak wyników

Po telewizory do sieci

Artykuł | 10 lipca 2014 |
84
Najczęściej przeglądanym w sieci sprzętem RTV są telewizory, nawigacja samochodowa oraz słuchawki. Z kolei najwięcej możliwości wyboru spośród produktów różnych marek mają internauci szukający baterii, ładowarki lub akumulatora, najmniej rozważający zakup kamery cyfrowej – wynika z raportu przygotowanego przez RTB House, agencję technologiczną specjalizującą się w precyzyjnym doborze reklam do preferencji zakupowych internautów.

Najczęściej przeglądanym w sieci sprzętem RTV są telewizory, nawigacja samochodowa oraz słuchawki. Z kolei najwięcej możliwości wyboru spośród produktów różnych marek mają internauci szukający baterii, ładowarki lub akumulatora, najmniej rozważający zakup kamery cyfrowej – wynika z raportu przygotowanego przez RTB House, agencję technologiczną specjalizującą się w precyzyjnym doborze reklam do preferencji zakupowych internautów.

Przeanalizowano dane z blisko 100 działających w Polsce sklepów online zintegrowanych z rozwiązaniem dla producentów od RTB House. Wyniki pokazują, że w I kwartale 2014 roku elektroniki w sklepach szukało 2,3 mln internautów. Największe zainteresowanie budziły telewizory (1,4 mln), nawigacja samochodowa (179 tys.) oraz słuchawki (175 tys.).

Daniel Surmacz z RTB House zwraca uwagę na zmiany w sposobie reklamowania produktów online. – Reklamodawcy coraz częściej sięgają po rozwiązania nastawione na precyzję a nie skalę działania. Widać to szczególnie wśród producentów sprzętów RTV. Reklama dobrana do preferencji konkretnego internauty, wyświetlana dokładnie w momencie gdy ten szuka w sieci określonego sprzętu, daje producentom nowe możliwości koncentrowania uwagi użytkownika. Dzięki działaniom tego typu producent ma pewność, że promuje swój sprzęt wśród osób tu i teraz zainteresowanych produktem z danej kategorii, a internauta, że podejmuje decyzję znając wszystkie możliwości wyboru – podkr...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy