Dzięki integracji systemów Paymax i TapOn firmy handlowo-usługowe będą mogły wykorzystać potencjał ponad 35 mln kart płatniczych funkcjonujących na polskim rynku. Rozwiązanie umożliwia dodatkowe nagradzanie konsumentów za korzystanie z kart płatniczych, pozwala na optymalizację kosztów transakcji po stronie przedsiębiorcy i znacząco ułatwia pracę sprzedawców.
Usługa jest bardzo intuicyjna w użyciu, a do jej uruchomienia w sieci sprzedaży o dowolnej wielkości wystarczy zaledwie kilka minut. Warunkiem jest posiadanie czytnika kart Paymax i korzystanie z systemu TapOn, który pozwala samodzielnie tworzyć programy lojalnościowe dopasowane do specyfiki danego biznesu.
Firmy korzystające z rozwiązania otrzymują pieniądze z transakcji kartowych już następnego dnia roboczego. Bezpieczeństwo operacji gwarantują wymagane w branży płatniczej certyfikaty, w tym: PCI DSS, Visa i MasterCard. Sieci sprzedaży mają możliwość samodzielnego tworzenia programów lojalnościowych i unikalnych promocji. Dodatkowo marketerzy mogą bezpośrednio kontaktować się z klientem, np. informować uczestników programu o nowych promocjach i nagrodach za pośrednictwem bezpłatnej aplikacji w telefonie komórkowym, SMS, wiadomości push lub e-mail. Do dyspozycji mają również największy na polskim rynku zakres aktywności, za które można premiować konsumentów.
– Nasza platforma pozwala nagradzać klientów za różne aktywności związane z zakupami – mówi Michał Filipek, pomysłodawca i prezes TapOn. – Klienci mogą być premiowani zarówno za wartość zakupów, jak i płatności kartą, ale także za meldunek na Facebooku podczas wizyty w sklepie, udział w promocji, wypełnienie ankiety na temat produktu czy usługi oraz przystąpienie do programu lojalnościowego. Pracujemy nad kolejnymi sposobami nagradzania klientów i wzmacniania ich lojalności – dodaje Michał Filipek.
– Dzięki możliwości naliczania dodatkowych punktów za transakcje dokonywane kartą płatniczą, oferujemy unikalne na polskim rynku rozwiązanie mPOS zintegrowane z programem lojalnościowym – mówi Tomasz Sowiński, wiceprezes zarządu Paymax. – Połączenie obu rozwiązań daje przedsiębiorcom możliwość budowania lojalności klientów na bardzo dużą skalę.
KORZYŚCI Z INTEGRACJI ROZWIĄZAŃ TAPON I PAYMAX
Korzyści dla biznesu:
- uzyskanie przewagi konkurencyjnej dzięki zastosowaniu innowacyjnego systemu lojalnościowego, zintegrowanego z aplikacją do przyjmowania płatności kartą
- ułatwienie obsługi klientów – przyspieszenie procesu transakcji i naliczania bonusów
- zwiększenie kontroli nad przepływem towarów i płatności w punktach sprzedaży
- transfer pieniędzy z transakcji kartowych już następnego dnia roboczego
- bezpieczeństwo zagwarantowane certyfikatami branży płatniczej: PCI DSS, Visa i MasterCard
- zwiększenie sprzedaży poprzez wprowadzenie programu lojalnościowy „szytego na miarę”
- możliwość badania opinii klientów na temat oferowanych produktów i usług
- bezpośrednia komunikacja z konsumentami poprzez SMS, e-maile i wiadomości push
- możliwość błyskawicznego generowania promocji w całej sieci spr...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!