Dołącz do czytelników
Brak wyników

PKO Bank Polski ponownie postawił na OS3

Artykuł | 31 października 2014 |
63
W wyniku rozstrzygniętego przetargu, w którym udział wzięło pięć firm, umowę z agencją przedłużono na trzy lata. OS3 będzie odpowiedzialna za działania online dla Banku i całej Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego.

W wyniku rozstrzygniętego przetargu, w którym udział wzięło pięć firm, umowę z agencją przedłużono na trzy lata. OS3 będzie odpowiedzialna za działania online dla Banku i całej Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego.

OS3 w ramach współpracy będzie kontynuowała opracowywanie i wdrażanie działań marketingowo-sprzedażowych w Internecie. Do jej zadań niezmiennie będzie należała bieżąca obsługa strategiczno-kreatywna, a także część produkcyjna m.in. przy kampaniach związanych z platformą komunikacyjną „Organizm”.

– Wybór PKO Banku Polskiego to potwierdzenie skuteczności naszych działań – komentuje Marcin Maj, CEO OS3. – Realizacja każdej kampanii to wyzwanie nie tylko kreatywne, ale także na poziomie dowożenia wyników biznesowych. Zawsze staramy się, aby projekty, które...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy