Pinterest a reklama – jak „ugryźć” społeczność fanów designu?

Temat numeru

Pinterest to kopalnia pomysłów dla kreatywnych osób projektujących wystrój mieszkań, kompletujących garderobę na kolejny sezon, czy posiadających hobby związane z rękodziełem lub twórczością artystyczną. Jednak to nie tylko miejsce pełne ładnych obrazków i filmów, a platforma, której 89% użytkowników deklaruje, że korzysta z niej po to, by znaleźć inspiracje do zakupów. Dowiedz się, w jaki sposób pokazać im swoje produkty, żeby chcieli kupować!

Moodboardy, które sprzedają

Pinterest określa się mianem wizualnej wyszukiwarki pomysłów. Wpisując w wyszukiwarkę dowolne hasło, można odnaleźć tam tysiące zdjęć, filmów i grafik, ilustrujących dane zagadnienie. Gdy któraś z ilustracji wyda się szczególnie interesująca, pinnerzy, czyli użytkownicy Pinteresta, mogą zapisać je przez przypięcie do jednej ze swoich tablic. O ile któraś z nich nie zostanie oznaczona jako prywatna, inni pinnerzy mogą je przeglądać w poszukiwaniu inspiracji, zapisywać kolejne piny, czy przechodzić na powiązane z nimi strony internetowe.
Tablice to interaktywne moodboardy, służące do zbierania inspiracji: obrazów, filmów, czy konkretnych produktów, które można wzbogacać o notatki, tworzyć samodzielnie lub zaprosić do współtworzenia innego pinnera. Można porządkować je przez dodawanie sekcji i nadawanie im nazw, jak np. „trendy w modzie wiosna/lato 2021”, „łazienka w stylu art déco”, oraz dowolnie układając je na swoim profilu.
Pinterest to idealna platforma społecznościowa i przydatne narzędzie dla wzrokowców, którzy spośród...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy