Dołącz do czytelników
Brak wyników

Pierwsze urodziny udoskonalonej wersji programu „Klub Partnerów Shell Helix”

Artykuł | 20 października 2014 |
81
Program lojalnościowy Klub Partnerów Shell Helix dla niezależnych warsztatów samochodowych w nowej odsłonie ma już rok. Wprowadzone zmiany okazały się strzałem w dziesiątkę, czego dowodem jest zwiększająca się liczba członków programu.

Program lojalnościowy Klub Partnerów Shell Helix dla niezależnych warsztatów samochodowych w nowej odsłonie ma już rok. Wprowadzone zmiany okazały się strzałem w dziesiątkę, czego dowodem jest zwiększająca się liczba członków programu.

Program Klub Partnerów Shell Helix istnieje od 2002 roku. W 2013 roku jego twórca, firma Shell Polska, rozwinęła i poprawiła formułę programu, aby jeszcze bardziej odpowiadał potrzebom członków i spełniał ich oczekiwania. Po przeprowadzeniu ankiet wśród 60 losowo wybranych właścicieli warsztatów samochodowych należących do programu, wprowadzono znaczące zmiany, które spodobały się dotychczasowym, jak i nowym członkom klubu.  

Zmiany na lepsze

Jedną z ważniejszych modyfikacji w programie było zastosowanie nowego, korzystniejszego przelicznika punktowego za zakup olejów silnikowych Shell Helix oraz wzbogacenie listy premiowanych produktów. Dzięki temu członkowie Klubu z każdym zamówieniem jeszcze szybciej przybliżają się do zdobycia upragnionej nagrody. Aby umożliwić właścicielom warsztatów wybór odpowiedniego prezentu, organizator programu partnerskiego wzbogacił katalog o setki nowych, atrakcyjnych upominków. Skrócony został także czas dostawy nagród do uczestników – teraz zajmuje tylko 14 dni.

W nowej odsłonie Klubu Partnerów Shell Helix została również ulepszona komunikacja
z uczestnikami. Nowy i bardziej przejrzysty interface zyskała strona, na której członkowie mają swoje konta, mogą śledzić historię zakupów, salda punktów, zamawiane nagrody itp. Ponadto uruchomiona została specjalna infolinia do obsługi uczestników, dzięki czemu mogą oni pozostawać w stałym kontakcie z organizatorem.

„Wprowadzone zmiany okazały się sukcesem. Po modyfikacji liczba członków Klubu Partnerów Shell Helix znacząco wzrosła, a warsztaty, które już były naszymi partnerami wykazują większą aktywność, co bardzo nas cieszy. Mamy nadzieję, że w dalszym ciągu będziemy tak skutecznie wzmacniać świadomość marki Shell Helix wśród niezależnych warsztatów” – m...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy