Pierwsza praca w marketingu

Aktualności
Marketing kusi wielu absolwentów studiów wyższych. To wymagająca i szybko zmieniająca się branża, ale mogąca dać wiele satysfakcji. Dla kogo jest ten zawód? Co trzeba umieć? Ile można zarobić na początek? Jarosław Sosiński z White Paper Agency zdradza szczegóły pracy w marketingu. W przypadku pracy w marketingu doświadczenie zdecydowanie wygrywa z wiedzą teoretyczną. Skutecznego marketingu nie można nauczyć się z książek. Aby zostać specjalistą w tej branży, trzeba wykazać się proaktywnością. Niekoniecznie chodzi o setki godzin praktyk zawodowych, a raczej o postawę kandydata na pracę.

Marketing kusi wielu absolwentów studiów wyższych. To wymagająca i szybko zmieniająca się branża, ale mogąca dać wiele satysfakcji. Dla kogo jest ten zawód? Co trzeba umieć? Ile można zarobić na początek? Jarosław Sosiński z White Paper Agency zdradza szczegóły pracy w marketingu.

POLECAMY

W przypadku pracy w marketingu doświadczenie zdecydowanie wygrywa z wiedzą teoretyczną. Skutecznego marketingu nie można nauczyć się z książek. Aby zostać specjal...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy