Content Marketing Association (CMA) jest jedną z najważniejszych organizacji zajmujących się tematyką content marketing. Celem stowarzyszenia jest promowanie wykorzystywania treści jako skutecznego narzędzia marketingowego. CMA wspiera zrzeszone agencje w rozwijaniu kompetencji, jest też organizatorem międzynarodowego konkursu, w którym wyróżnia najlepsze kampanie content marketingowe. Organizacja zrzesza blisko 80 agencji content marketingowych z całego świata, w tym od maja, również z Polski.
POLECAMY
- Cieszę się, że jako jedyna agencja z Polski zostaliśmy przyjęci do CMA. To konkretne korzyści także dla naszych klientów. Zyskujemy dostęp do danych o najskuteczniejszych projektach z całego świata, mamy też możliwość uczestnictwa w inicjatywach organizowanych przez Content Marketing Association oraz współpracy z innymi zespołami, które możemy angażować do międzynarodowych projektów – komentuje Norbert Kilen, dyrektor ds. Strategii On Board Think Kong.
On Board Think Kong od kilku lat realizuje kampanie content marketingowe dla takich firm jak: Coca-Cola, NN Investment Partners, ZT Kruszwica. Ostatnim sukcesem agencji było otrzymanie nagrody IAC Awards 2018 za kampanię „Finanse po godzinach” realizowaną we współpracy z NN Investments Partners.
On Board ...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!