Nietypowa, pierwsza poświęcona sztuce gra na Instagramie ruszyła w czwartek (17 września) o godzinie 21 z konta Zachęty – Narodowej Galerii Sztuki. Akcja promuje wystawę konkursową Spojrzenia 2015 – nagrody przyznawanej najlepszym polskim artystom młodego pokolenia. W grze wzięło udział kilkadziesiąt popularnych profili na Instagramie łącznie docierających do 130 tysięcy osób.
POLECAMY
W czwartek 17 września o godzinie 21 z konta @galeria_zachęta (instagram.com/galeria_zacheta) ruszył quiz z wiedzy o sztuce współczesnej. Uczestnicy na każde z ilustrowanych zdjęciem pytań mogą udzielić dwóch odpowiedzi. Każdej odpowiedzi jest przypisany link do innego profilu na Instagramie. Dobra odpowiedź prowadzi do kolejnego konta ze zdjęciem i pytaniem. Zła – do konta z pytaniem bonusowym. Użytkownik może rozpocząć grę w dowolnym momencie, i kontynuować ją do mety, bądź do pytania, od którego zaczął. Udzielenie zbyt wielu złych odpowiedzi prowadzi do eliminacji z gry. Pytania w grze dotyczą artystów nominowanych do kilku edycji Spojrzeń.
W grę włączyły się najpopularniejsze polskie profile mediów lifestylowych, np. K MAG, VICE, Label Magazine i instytucji kultury, m.in. MOCAK, CSW Zamek Ujazdowski, Muzeum Narodowe w Warszawie. W ciągu 12 godzin w akcji wzięło udział udział ponad 5tys. osób. Jej łączny zasięg objął 130tys. followersów. Założeniem gry jest jej krótkotrwałość związana z charakterystyką Instagrama.
Spojrzenia – Nagroda Deutsche Bank to...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!