Dołącz do czytelników
Brak wyników

Pielęgnuj bliskość w Święta - NIVEA zachęca do pielęgnowania tradycji

Artykuł | 26 listopada 2014 |
81
W połowie listopada ruszyła kampania NIVEA Polska „Pielęgnuj bliskość w Święta”, której głównym celem jest zachęcenie Polaków do wysyłania bliskim tradycyjnych kartek świątecznych z życzeniami. Podczas trwania akcji NIVEA planuje wysłać łącznie 100 000 kartek.

W połowie listopada ruszyła kampania NIVEA Polska „Pielęgnuj bliskość w Święta”, której głównym celem jest zachęcenie Polaków do wysyłania bliskim tradycyjnych kartek świątecznych z życzeniami. Podczas trwania akcji NIVEA planuje wysłać łącznie 100 000 kartek.

Według badań wykonanych na zlecenie NIVEA, z każdym rokiem Polacy wysyłają coraz mniej kartek świątecznych, mimo iż prawie połowa z nas bardzo lubi je dostawać. Warto też zaznaczyć, że co czwarty Polak uznaje, iż to właśnie kartki świąteczne mają najsilniejszy wpływ na budowanie prawdziwej bliskości. Dla porównania, SMS-y wskazało tylko 14% osób, a serwisy społecznościowe – jedynie 5%.

NIVEA postanowiła przywrócić tradycję wysyłania kartek. W akcji „Pielęgnuj bliskość w Święta” (www.nivea.pl/swieta) każdy może stworzyć wyjątkową, świąteczną kartkę ze swoim zdjęciem i dopisać do niej życzenia dla swoich bliskich. NIVEA zaj...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy