W połowie listopada ruszyła kampania NIVEA Polska „Pielęgnuj bliskość w Święta”, której głównym celem jest zachęcenie Polaków do wysyłania bliskim tradycyjnych kartek świątecznych z życzeniami. Podczas trwania akcji NIVEA planuje wysłać łącznie 100 000 kartek.
POLECAMY
Według badań wykonanych na zlecenie NIVEA, z każdym rokiem Polacy wysyłają coraz mniej kartek świątecznych, mimo iż prawie połowa z nas bardzo lubi je dostawać. Warto też zaznaczyć, że co czwarty Polak uznaje, iż to właśnie kartki świąteczne mają najsilniejszy wpływ na budowanie prawdziwej bliskości. Dla porównania, SMS-y wskazało tylko 14% osób, a serwisy społecznościowe – jedynie 5%.
NIVEA postanowiła przywrócić tradycję wysyłania kartek. W akcji „Pielęgnuj bliskość w Święta” (www.nivea.pl/swieta) każdy może stworzyć wyjątkową, świąteczną kartkę ze swoim zdjęciem i dopisać do niej życzenia dla swoich bliskich. NIVEA zajmie się resztą: wydrukuje i wyśle ją pod wskazany adres.
Akcja „Pielęgnuj bliskość w Święta” ruszyła 12 listopada i zakończy się 16 grudnia 2014 roku. Każdy, kto weźmie w niej udział, będzie mógł wysłać 5 świątecznych kartek skomponowanym...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!