Dołącz do czytelników
Brak wyników

Philips znów postawił na OS3

Artykuł | 13 stycznia 2015 |
176
Agencja OS3 wygrała przetarg na prowadzenie działań online marki Philips i kontynuuje obsługę programu lojalnościowego Ambasador Innowacji.

Agencja OS3 wygrała przetarg na prowadzenie działań online marki Philips i kontynuuje obsługę programu lojalnościowego Ambasador Innowacji.

POLECAMY

OS3 w ramach współpracy kontynuuje opracowywanie i wdrażanie działań marketingowo-sprzedażowych w Internecie. Do jej zadań niezmiennie należy bieżąca obsługa platformy konsumenckiej www.ambasadorinnowacji.pl oraz bloga Philips www.blog.ambasadorinnowacji.pl.

Ponadto agencja odpowiada za kompleksową realizację nowego serwisu Ambasadora Innowacji. Działania objęły m.in.: przygotowanie koncepcji graficznej, rozbudowanie platformy, zaprojektowanie architektury informacji oraz pra...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy