Performance content marketing dla marki Orange: case study

Case study

Odpowiednio wypracowana strategia performance content marketingowa realizuje ściśle określone cele efektywnościowe. Jest również dopasowana do specyfiki branży oraz marki, a także uwzględnia synergię działań o charakterze stricte kampanijnym i sprzedażowym z treściami. Dzięki temu ważnym elementem na ścieżce użytkownika staje się content, a marka bezpośrednio obserwuje jego przełożenie na wzrost efektywności działań digitalowych. Kierowaliśmy się powyższymi standardami, gdy wspólnie projektowaliśmy strategię działań dla marki Orange.

CELE

  • stworzenie strategii content marketingowej spójnej z KPI performence’owymi marki Orange:
    - wzrost wartościowego ruchu organicznego, 
    - wzrost konwersji na kartach produktowych i podstronach ofertowych, 
    - wzrost zaangażowania użytkowników w treści na stronie,
  • zdefiniowanie kluczowych obszarów do rozwoju i optymalizacji w zakresie content marketingu,
  • wypracowanie modelu współpracy opartego na integracji zespołów po stronie Orange oraz They.pl.

WYZWANIA

  • bardzo szeroka i zróżnicowana grupa docelowa,
  • rozbudowane portfolio produktów oraz ofert,
  • liczne inicjatywy sprzedażowe marki wymaga...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy