Powiększenie zespołu jest kolejnym krokiem w kierunku rozwoju oferty Yieldbirda. W sierpniu 2016, wychodząc naprzeciw aktualnym potrzebom rynku, firma poszerzyła zakres świadczonych usług o wsparcie strategiczne wydawców w zakresie optymalizacji produktu oraz łączenia sprzedaży bezpośredniej reklam z reklamą programatyczną. Proponuje też monetyzację ruchu zagranicznego, jako istotnego źródła dodatkowego przychodu. Cały czas rozwija też usługi związane z dedykowanymi aplikacjami w obszarze adtech. Nowi członkowie zespołu skoncentrują się na rozwoju oferty programmatic premium, wsparciu wydawców w doborze nowych optymalnych rozwiązań, a także rozwoju technologicznym platformy Yieldbird.
POLECAMY
Paulina
Kupisz – obejmuje stanowisko Publisher Manager. Jest
odpowiedzialna za utrzymywanie relacji
z Wydawcami i dostarczanie im nowych rozwiązań. Wcześniej zajmowała się analizą
rynku latynoamerykańskiego, pracowała jako tłumacz i copywriter w środowisku
startupowym oraz Account Manager dla klientów angielsko- i
hiszpańskojęzycznych. Doktorantka w zakładzie Międzynarodowych Stosunków
Gospodarczych Uniwersytetu Wrocławskiego.
Tomasz Kryń – w nowej roli jako Head of Programmatic Premium. Odpowiedzialny za ofertę Programmatic Premium dla video, desktop i mobile oraz wsparcie merytoryczne i techniczne w tym zakresie. Karierę zawodową...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!