Dołącz do czytelników
Brak wyników

Paulina Kupisz i Tomasz Kryń w szeregach Yieldbirda, Paweł Wal w zespole deweloperskim. Zajmą się wsparciem wydawców, rozwojem oferty programmatic premium oraz udoskonalaniem platformy Yieldbird

Artykuł | 7 października 2016 |
222
Powiększenie zespołu jest kolejnym krokiem w kierunku rozwoju oferty Yieldbirda. W sierpniu 2016, wychodząc naprzeciw aktualnym potrzebom rynku, firma poszerzyła zakres świadczonych usług o wsparcie strategiczne wydawców w zakresie optymalizacji produktu oraz łączenia sprzedaży bezpośredniej reklam z reklamą programatyczną. Proponuje też monetyzację ruchu zagranicznego, jako istotnego źródła dodatkowego przychodu. Cały czas rozwija też usługi związane z dedykowanymi aplikacjami w obszarze adtech. Nowi członkowie zespołu skoncentrują się na rozwoju oferty programmatic premium, wsparciu wydawców w doborze nowych optymalnych rozwiązań, a także rozwoju technologicznym platformy Yieldbird.

Powiększenie zespołu jest kolejnym krokiem w kierunku rozwoju oferty Yieldbirda. W sierpniu 2016, wychodząc naprzeciw aktualnym potrzebom rynku, firma poszerzyła zakres świadczonych usług o wsparcie strategiczne wydawców w zakresie optymalizacji produktu oraz łączenia sprzedaży bezpośredniej reklam z reklamą programatyczną. Proponuje też monetyzację ruchu zagranicznego, jako istotnego źródła dodatkowego przychodu. Cały czas rozwija też usługi związane z dedykowanymi aplikacjami w obszarze adtech. Nowi członkowie zespołu skoncentrują się na rozwoju oferty programmatic premium, wsparciu wydawców w doborze nowych optymalnych rozwiązań, a także rozwoju technologicznym platformy Yieldbird.

POLECAMY

 

Paulina Kupisz – obejmuje stanowisko Publisher Manager. Jest odpowiedzialna za utrzymywanie relacji
z Wydawcami i dostarczanie im nowych rozwiązań. Wcześniej zajmowała się analizą rynku latynoamerykańskiego, pracowała jako tłumacz i copywriter w środowisku startupowym oraz Account Manager dla klientów angielsko- i hiszpańskojęzycznych. Doktorantka w zakładzie Międzynarodowych Stosunków Gospodarczych Uniwersytetu Wrocławskiego.

 

Tomasz Kryń – w nowej roli jako Head of Programmatic Premium. Odpowiedzialny za ofertę Programmatic Premium dla video, desktop i mobile oraz wsparcie merytoryczne i techniczne w tym zakresie. Karierę zawodową...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy