Pasja głównym bohaterem kampanii Continental

Aktualności
W połowie marca pod hasłem ,,Pasja napędzana niemiecką technologią” wystartowała ogólnopolska kampania Continental Opony Polska. W ramach akcji firma chce pokazać swoim klientom i partnerom biznesowym, że kupując opony Continental oni także pomagają rozwijać futbolowe pasje dzieci z domów dziecka. Kampania potrwa do 16 czerwca 2017 roku.

W połowie marca pod hasłem ,,Pasja napędzana niemiecką technologią” wystartowała ogólnopolska kampania Continental Opony Polska. W ramach akcji firma chce pokazać swoim klientom i partnerom biznesowym, że kupując opony Continental oni także pomagają rozwijać futbolo...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy