Dołącz do czytelników
Brak wyników

Pan Wybierak.pl – Obiektywny asystent w wyborze usługi szytej na miarę

Artykuł | 30 października 2014 |
197
Warszawa - 28.10 - PanWybierak.pl to innowacyjna, kompleksowa porównywarka usług telekomunikacyjnych, internetowych i telewizyjnych, która właśnie staje się dostępna dla polskich internautów. Nowy portal w przyjazny użytkownikowi sposób umożliwia szybkie i dokładne porównanie ofert czołowych dostawców bez konieczności wychodzenia z domu. PanWybierak.pl analizuje dostępne oferty nie tylko pod kątem ceny, ale również indywidualnych preferencji konsumenta.

Warszawa - 28.10 - PanWybierak.pl to innowacyjna, kompleksowa porównywarka usług telekomunikacyjnych, internetowych i telewizyjnych, która właśnie staje się dostępna dla polskich internautów. Nowy portal w przyjazny użytkownikowi sposób umożliwia szybkie
i dokładne porównanie ofert czołowych dostawców bez konieczności wychodzenia z domu. PanWybierak.pl analizuje dostępne oferty nie tylko pod kątem ceny, ale również indywidualnych preferencji konsumenta.

POLECAMY

Poszukiwanie najlepszej oferty

Do tej pory na polskim rynku nie było kompletnego narzędzia, które ułatwiłoby proces poszukiwania najkorzystniejszej oferty usług telekomunikacyjnych. Polscy konsumenci byli więc zdani wyłącznie na siebie i poświęcali dużo czasu i energii szukając rzetelnej informacji na temat różnych rozwiązań oferowanych im przez operatorów.

Badanie wykonane przez TNS Polska wykazało, że co trzeci internauta ma problem z wyborem korzystniejszego kosztowo rozwiązania spośród dwóch dostępnych opcji. Konsumenci mają również trudności z prawidłowym oszacowaniem rzeczywistej ceny wybranego pakietu. Podczas ćwiczenia konsumenckiego przeprowadzonego w ramach badania, aż 82% ankietowanych błędnie obliczyło koszt  przykładowego abonamentu.

Rynek telekomunikacyjny przynosi konsumentom wiele korzyści, ale jednocześnie jest dla nich trudny – komentuje Grażyna Rokicka, prezes zarządu Stowarzyszenia Konsumentów Polskich - Każdego roku pojawiają się nowe produkty (zarówno usługi, jak i towary), a konsumenci często nie są w stanie ocenić dostępnych na rynku ofert – dodaje.

„Wiem, co wybieram”

Analiza danych z raportu „Wiem, co wybieram” pozwala stwierdzić, że dużym problemem polskich konsumentów jest dostęp do klarownej i...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy