Dostęp do wiedzy, zasobów i doświadczenia partnera zewnętrznego stają się dziś kluczowymi argumentami przemawiającymi za outsourcowaniem wielu obszarów działalności – również tych dotyczących wsparcia sprzedaży. W 2014 roku z usług firm specjalizujących się w organizacji i zarządzaniu programami lojalnościowymi skorzystała co trzecia firma prowadząca tego typu działania. Najczęściej outsourcowano obszar związany z nagrodami, głównie ich zakup, zarządzanie katalogiem upominków czy logistykę.
POLECAMY
Pojęcie outsourcingu najłatwiej zdefiniować słowami Henrego Forda, który w 1923 roku, powiedział: „Jeśli jest coś, czego nie potrafimy zrobić wydajniej, taniej i lepiej niż konkurenci, nie ma sensu, żebyśmy to robili i powinniśmy zatrudnić do wykonania tej pracy kogoś, kto zrobi to lepiej niż my.” Koncepcja outsourcingu zakłada, że dane przedsiębiorst...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!