Dołącz do czytelników
Brak wyników

Ostatnie tegoroczne spotkanie z cyklu Innovation Lab

Artykuł | 23 września 2016 |
282
We wrześniu odbędzie się ostatnie w tym roku spotkanie z cyklu Innovation Lab, organizowane przez Havas Media Group. Tym razem tematem przewodnim warsztatów, które odbędą się 28 września 2016 r., będzie hasło: Czy technologia zrewolucjonizuje sport?
We wrześniu odbędzie się ostatnie w tym roku spotkanie z cyklu Innovation Lab, organizowane przez Havas Media Group. Tym razem tematem przewodnim warsztatów, które odbędą się 28 września 2016 r., będzie hasło: Czy technologia zrewolucjonizuje sport?


Innovation Lab to cykl otwartych spotkań w formie prelekcji połączonych z warsztatami, którego celem jest  przybliżenie narzędzi oraz rozwiązań innowacyjnej komunikacji marketingowej klientom i partnerom Havas Media Group. Tym razem, eksperci marketingu sportowego będą opowiadać o temacie przewodnim spotkania, czyli technologii w służbie sportu.

– Podczas ostatniego spotkania Innovation Lab w czerwcu dużo mówiliśmy o opowiadaniu angażujących, emocjonujących historii. Źródłem takich, nieraz skrajnie emocjonalnych, historii może być sport. Współczesny sport to jednak nie tylko wysiłek sportowców i ich trenerów. Na ich wyniki ogromny wpływ mają zaawansowane rozwiązania technologiczne oraz sztab ludzi od analizy danych. Widzowie zaś, uzbrojeni w smartfony i smart TV, mogą uczestniczyć w rozrywce na zupełnie nowym, wyższym poziomie. O tym wszystkim będziemy mówić  podczas najbliższego spotkania Innovation Lab – powiedział Dominik Komar, Innovation Lab.

Wrześniowe spotkanie Innovation Lab ma na celu pokazanie, że sport to tak samo optymalny kanał dotarcia do odbiorców, jak promocja w tradycyjnych kanałach marketingowych. Podczas wydarzenia, goście będą mogli dowiedzieć się o innowacyjnym wykorzystaniu w komunikacji sportowych gier mobilnych, aplikacji do oglądania meczów czy takich, które służą do znalezienia partnera do uprawiania sportu. Ponadto, na wszystkich uczestników czekają symulatory sportowe oraz moż...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy