Dołącz do czytelników
Brak wyników

Ostatni dzwonek na efektywne wykorzystanie zaoszczędzonego budżetu!

Artykuł | 9 grudnia 2016 |
216
Czy zaoszczędzone w budżecie środki mogą być na końcu roku powodem do zmartwień? 
Czy zaoszczędzone w budżecie środki mogą być na końcu roku powodem do zmartwień? 
W żadnym wypadku! Nadwyżka budżetu, to nie tylko szansa na szybką poprawę tegorocznych wyników sprzedaży, ale również na dobry start w nowy rok, pod warunkiem, że szybko i mądrze ją zainwestujemy. Eksperci Sodexo Benefits and Rewards Services podpowiadają jak zrobić to najbardziej efektywne.  

Do końca grudnia zostało już niewiele czasu, dlatego decyzję o tym w co zainwestować zaoszczędzone środki warto podjąć jak najszybciej. Najpierw jednak trzeba przeanalizować sytuację i zastanowić się czy lepiej szybko wesprzeć jeszcze tegoroczne wyniki, czy może wykorzystując budżetową nadwyżkę, ze spokojem zaplanować akcję wsparcia sprzedaży na przyszły rok. 

Pod koniec roku często spotykamy się z pytaniami jakie rozwiązania marketingowe będą najlepszą inwestycją dla zaoszczędzonych w budżecie środków. Polecamy wtedy kupony premiowe, karty przedpłacone oraz elektroniczne vouchery Click e pass. Są to najprostsze i w tym przypadku najbardziej efektywne narzędzia, których dodatkowym atutem jest zwolnienie z podatku VAT. Ze względu na swój uniwersalnych charakter świetnie sprawdzą się w różnorodnych akcjach lojalnościowych i akcjach wsparcia sprzedaży - informuje Dariusz Deszczka, Category Manager segmentu Lojalność i Motywacja w Biznesie w firmie Sodexo Benefits and Rewards Services. 

Elektroniczny voucher czy tradycyjne kupony i karty?

Dla osób ceniących nowoczesne technologie najlepszym narzędziem będzie e-voucher Click e Pass, czyli elektroniczny kod dostępu do bogatego katalogu nagród online. Narzędzie to bazuje na aktualnych trendach oraz wykorzystuje najnowsze rozwiązania. Wszystko po to, by organizatorom ułatwić wybór, zamówienie i obsługę nagród, a beneficjentom akcji dać maksymalny komfort i prostotę wyboru prezentu. Co więcej, Click e Pass można przekazywać w dowolnej formie - np. nadrukować go na opakowaniu produktu, na kartce z życzeniami czy też innym pasującym w danej sytuacji nośniku. Łatwo można go również przekazać osobie obdarowanej np. wysyłając smsem czy e-mailem w postaci pliku pdf.

Sprawdzone od lat kupony i karty premiowe również mają szereg zalet np. podobnie jak elektroniczny voucher długie terminy realizacji. Można więc je wykorzystać w najbardziej optymalnym dla danej firmy momencie. Korzystan...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy