Dołącz do czytelników
Brak wyników

OS3 obsłuży Knorr Nudle w Internecie

Artykuł | 24 lutego 2014 |
314

Agencja OS3 wygrała przetarg na całkowitą obsługę internetową marki Knorr Nudle należącej do Unilever. Poprzednio za działania odpowiadał The Digitals. W ramach podpisanej umowy OS3 będzie odpowiedzialna za przygotowanie i wdrożenie nowej wersji serwisu internetowego. Ponadto agencja zajmie się rozbudowanymi działaniami w serwisach społecznościowych, które obejmą prowadzenie profilu marki, tworzenie autorskiego kontentu graficznego, działania z vlogerami...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy