Hasbro Polska ponownie postawiło na OS3. Agencja zajmie się obsługą linii produktowej Transformers w mediach społecznościowych. To już piąta marka Hasbro obsługiwana przez OS3. Działania zaplanowano na marzec br. OS3 będzie odpowiedzialna za rozwój społeczności i zaangażowanie chłopców w wieku 4-9 lat w wirtualny świat postaci Transformers na serwisie nk.pl. Agencja zajmie się prowadzeniem grupy mającej na celu zbudowanie silnej więzi z marką poprzez rozrywkę on-line. Działania w mediach społecznościowych zostaną skoordynowane z grą konkursową wdrażaną przez OS3. Komunikacja zaplanowana jest w dwóch etapach związanych ze wspa...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!