Od teraz firma GROHE, specjalizującasię w armaturze sanitarnej, wykorzystuje narzędzieoptivo®broadmail do wysyłki newsletterów aż do 46 krajów na całym świecie - w Europie, na Bliskim Wschodzie, w Afryce, Azji i obu Amerykach. Współpraca oparta jest na ciągłej integracji i codziennej wymianie danych z narzędziem CRM SAP, wspieranym przez standardowy interfejs Optivo. W ramach tej właśnie integracji systemów odbywa się synchronizacja danych odbiorców, a także zarządzanie kampaniami.
POLECAMY
Data-driven marketing i marketing behawioralny
Dla firmy GROHE kluczowe znaczenie w wyborze narzędzia do e-mail marketingu miała funkcja umożliwiająca prowadzeniekampanii w zakresie automatyzacji marketingu, mających na celu realizację potrzeb i zainteresowań wszystkich klientów firmy. Taką właśnie funkcję oferuje optivo® broadmail, będące częścią platformy Episerver Digital ExperienceCloud™, które umożliwi firmie GROHE przeprowadzanie ukierunkowanych kampanii automatycznych i behawioralnych w 46 krajach. To z kolei pozwoli GROHE na rozpoczęcie nowej ery w komunikacji z klientami.
System zarządzania treścią i uprawnieniami jako kluczowe kryteria przy wyborze narzędzia
Zaawansowany system zarządzania treścią (CMS) oraz system zarządzania uprawnieniami związanymi z autoryzacją wspomnianej treści komunikatów,również miały decydujące znaczenie przy wyborze Optivo. optivo® broadmail pozwala bowiem na import i publikację treści newsletterów bez jakiejkolwiek wiedzy w zakresie HTML. Co więcej, system zarządzania uprawnieniami pozwala...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!