Dołącz do czytelników
Brak wyników

Aktualności

24 lipca 2017

Optivo wysyła newslettery do 46 krajów dla GROHE

198
Firma GROHE jest częścią LIXIL Group Corporation i wiodącym na świecie producentem armatury sanitarnej, a także globalną marką, której celem jest zapewnianie innowacyjnych produktów sanitarnych. Firma zaufała oferowanej przez Optivo technologii i know-how w zakresie zarządzania i realizacji automatycznych kampanie-mail i omnichannel marketingowych. Dzięki temu zarówno obecni, jak i przyszli architekci, projektanci, salony sprzedaży i końcowi konsumenci będą mogli korzystać ze spersonalizowanych i konkretnych informacji.

Od teraz firma GROHE, specjalizującasię w armaturze sanitarnej, wykorzystuje narzędzieoptivo®broadmail do wysyłki newsletterów aż do 46 krajów na całym świecie - w Europie, na Bliskim Wschodzie, w Afryce, Azji i obu Amerykach. Współpraca oparta jest na ciągłej integracji i codziennej wymianie danych z narzędziem CRM SAP, wspieranym przez standardowy interfejs Optivo. W ramach tej właśnie integracji systemów odbywa się synchronizacja danych odbiorców, a także zarządzanie kampaniami.

POLECAMY

Data-driven marketing i marketing behawioralny         
Dla firmy GROHE kluczowe znaczenie w wyborze narzędzia do e-mail marketingu miała funkcja umożliwiająca prowadzeniekampanii w zakresie automatyzacji marketingu, mających na celu realizację potrzeb i zainteresowań wszystkich klientów firmy. Taką właśnie funkcję oferuje optivo® broadmail, będące częścią platformy Episerver Digital ExperienceCloud™, które umożliwi firmie GROHE przeprowadzanie ukierunkowanych kampanii automatycznych i behawioralnych w 46 krajach. To z kolei pozwoli GROHE na rozpoczęcie nowej ery w komunikacji z klientami.

System zarządzania treścią i uprawnieniami jako kluczowe kryteria przy wyborze narzędzia

Zaawansowany system zarządzania treścią (CMS) oraz system zarządzania uprawnieniami związanymi z autoryzacją wspomnianej treści komunikatów,również miały decydujące znaczenie przy wyborze Optivo. optivo® broadmail pozwala bowiem na import i publikację treści newsletterów bez jakiejkolwiek wiedzy w zakresie HTML. Co więcej, system zarządzania uprawnieniami pozwala...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy