Dołącz do czytelników
Brak wyników

Aktualności

12 lipca 2017

Optivo broadmail: trzy nowe funkcje.

224
Nowe funkcje, które zwiększą produktywność i skuteczność komunikacji cross-channelowej. Optivo angażuje się w ciągłe rozwijanie optivo® broadmail, narzędzia do prowadzenia komunikacji wielokanałowej, będącego częścią platformy Episerver Digital Experience Cloud™.

 

POLECAMY

Jego najnowsza wersja zawiera trzy nowe funkcje, których zadaniem jest wspieranie klientów w osiąganiu jeszcze większej produktywności i skuteczności w prowadzonych przez nich działaniach. Jedną z nich jest Countdown Timer,zawarty w newsletterze dynamiczny zegar, odliczający czas pozostały do zakończenia oferty specjalnej. Działa on w czasie rzeczywistym, w zależności od tego, kiedy odbiorca otworzy wiadomość e-mail. Kolejna funkcja, RecipientHistory, pozwala na wyświetlanie historii każdego, indywidualnego odbiorcy. Natomiast poprzez Activity Overview firmy mogą w prosty i efektywny sposób uzyskać informacjena tematwszystkich realizowanych przez siebie kampanii cross-channelowych.

 

Countdown Timer– animowany zegar odliczający czas

Countdown Timer, funkcja dostępna w optivo® broadmail, daje marketerommożliwość zwiększenia atrakcyjności i skuteczności newslettera poprzez animowany zegar, pokazujący liczbę dni, godzin, minut i sekund do zakończenia oferty specjalnej. Opcja ta działa w czasie rzeczywistym – zegar rozpoczyna odliczanie czasu w momencie otwarcia przed odbiorcę newslettera lub jego odświeżenia.Od strony wizualnej, Countdown Timer można połączyć z różnymi elementami graficznymi i obrazami w tle.

 

RecipientHistory– większa wiedzana temat kontaktu z klientem

W narzędziu optivo® broadmail została wprowadzona nowa funkcja, RecipientHistory, pozwalająca na wyświetlanie historii kontaktu z poszczególnym odbiorcą. Opcja ta jest dostępna oczywiście na podstawie wyrażonej przez użytkownika zgody marketingowej. RecipientHistory jest szczególnie przydatne dla średnich i dużych firm, które potrzebują bieżących i natychmiastowych informacji dotyczących każdego, indywidualnego odbiorcy. Na tej podstawie można szybko sprawdzić, jakie newslettery otrzymał dany użytkownik, z którym kontaktuje się obecnie np. callcenter. Dzięki temu marketerzy mogą odpowiednio zareagować i wykorzystać przydatne informacje w dalszej komunikacji z klientem....

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy