Dołącz do czytelników
Brak wyników

Online nakręci zainteresowanie elektroniką

Artykuł | 3 września 2014 |
74

Co trzeci internauta odwiedza e-sklepy w poszukiwaniu telefonu, co piąty przegląda w nich laptopy, a co szósty tablety. To grupa z dużym, ale niewykorzystanym w pełni potencjałem. Pomóc może personalizacja działań reklamowych – wynika z raportu przygotowanego przez RTB House, firmę technologiczną specjalizującą się w precyzyjnym doborze reklam do preferencji zakupowych internautów. Jak pokazują dane z blisko 100 działających w Polsce sklepów online zintegrowanych z rozwiązaniem RTB House dla producentów, wśród najczęściej przeglądanych przez użytkowników sprzętów komputerowych i telefonicznych są komórki, laptopy i tablety. W I kwartale 2014 roku zakup tych produktów rozważało kolejno 2,8 mln, 1,7 mln oraz 1,2 mln internautów. Wojciech Głowacki z RTB House, zauważa, że według rynkowych szacunków już nawet 20 proc. sprzedaży elektroniki przypada na kanał internetowy. – Wpływ na rosnące zainteresowanie produktami oferowanymi w sieci ma m.in. indywidualny dobór reklam do preferencji zakupowych internautów. Dzięki takiemu podejściu potencjalni klienci widzą w internecie reklamy wyłącznie sprzętów, którymi mogą być zainteresowani. To z kolei sprawia, że są skłonniejsi do podjęcia decyzji o ich zakupie – podkreśla Głowacki. Z analiz RTB House wynika również, że spośród zainteresowanych telefonem, laptopem lub tabletem największy wybór sprzętów różny...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy