Dołącz do czytelników
Brak wyników

On Board Think Kong poprowadzi kampanię edukacyjną nt. probiotyków

Artykuł | 20 czerwca 2018 |
237
On Board Think Kong poszerza portfolio klientów w obszarze healthcare. W ramach współpracy z firmą Pharmabest poprowadzi wielokanałową kampanię edukacyjną „Probiotyk – wybieram świadomie”. Konsultanci On Board Think Kong będą odpowiedzialni za prowadzenie komunikacji łączącej działania PR, content marketingowe oraz SEO.

Misją projektu „Probiotyk – wybieram świadomie” jest edukacja Polaków w zakresie probiotyków i korzyści związanych z ich zastosowaniem, ale również zwróceniu uwagi pacjentów  na znaczenie i kryteria  prawidłowego wyboru tego rodzaju preparatów.

POLECAMY

- Jak wynika z badań termin „probiotyk” jest powszechnie znany wśród Polaków – spotkało się z nim, aż 91 proc. respondentów, ale jedynie co czwarty Polak deklaruje, że przy zakupie probiotyku kieruje się jego jakością. Probiotyki różnią się działaniem szczepozależnym, dlatego też istotne jest, aby jeszcze przed ich zakupem zapoznać się z etykietą oraz ich składem, w celu wybrania dobrej jakości preparatów - komentuje Izabela Sałamacha, kierująca zespołem Healthcare Communication On Board Think Kong.

Naszym zadaniem będzie dotarcie z informacją do jak największego grona konsumentów i edukacja w zakresie zastosowania probiotyków. Dlatego w ramach kampanii połączymy wiele kompetencji i wykorzystamy działania takie jak współpraca z KOLs oraz PAGs, media relations. Ważną częścią działań będzie opracowywanie contentu, pozycjonowanie i optymalizacja treści w wyszukiwarce w związku ze stworzeniem strony dedykowanej kampanii www.wybieramprobiotyk.pl - dodaje Sałamacha.

On Board Think Kong łączy unikalne kompetencje w dziedzinach doradztwa public relations i public affairs, social mediów, SEO, content marketingu, kreacji i strategii. Wykorzystuje własne narzędzia analityczne do mierzenia skuteczności zintegrowanych kampanii. Jest częścią międzynarodowej niezależnej sieci ECCO Network obecnej w ponad 30 krajach, łącznie zatrudniającej ponad 1500 konsultantów w 50 biurach na całym świecie. Grupę tworzy zespół specjalizujący się w strategii komunikacji, content marketingu i SEO, stakeholders relations, komunikacji kryzysowej, kampaniach z influencerami, visual storytellingu, performance marketingu, komunikacji globalnej, komunikacji wewnętrznej oraz emp...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy