Dołącz do czytelników
Brak wyników

O wodzie inaczej: Drop of joy

Artykuł | 5 stycznia 2016 |
214
Trudno jest nadać charakter wodzie. To niedrogi produkt, który kupujemy odruchowo, na miejscu, ze względu na zachęcającą cenę lub przyzwyczajenie do marki. Dlatego komunikacja marek wody zazwyczaj niczym się nie wyróżnia. Jednak można odwrócić tą zależność i odpowiednim wizerunkiem stworzyć wodę o konkretnym charakterze. Takie zadanie otrzymała Agencja Reklamowa QA, która miała przeprowadzić rebranding jednego z producentów wody źródlanej. Rebranding nie musi dotyczyć tylko największych korporacji – także młode marki mogą na nim skorzystać, jeśli jasno określą swój charakter i odbiorców. Ciekawym przykładem z polskiego podwórka jest wspomniana woda Licheńska i stworzenie przez QA marki Licheńska drop of joy.
Trudno jest nadać charakter wodzie. To niedrogi produkt, który kupujemy odruchowo, na miejscu, ze względu na zachęcającą cenę lub przyzwyczajenie do marki. Dlatego komunikacja marek wody zazwyczaj niczym się nie wyróżnia. Jednak można odwrócić tą zależność i odpowiednim wizerunkiem stworzyć wodę o konkretnym charakterze. Takie zadanie otrzymała Agencja Reklamowa QA, która miała przeprowadzić rebranding jednego z producentów wody źródlanej. Rebranding nie musi dotyczyć tylko największych korporacji – także młode marki mogą na nim skorzystać, jeśli jasno określą swój charakter i odbiorców. Ciekawym przykładem z polskiego podwórka jest wspomniana woda Licheńska i stworzenie przez QA marki Licheńska drop of joy.

Rebranding dotyczył nie tylko kreacji nowego logo dla marki i zadbania o jej stronę wizualną, ale też o zaprezentowanie nowego podejścia do wody mineralnej w Polsce i stworzenie autentycznej i spójnej filozofii marki. Aby przełamać tradycyjnie kojarzącą się nazwę Licheńska, dodano slogan drop of joy, który nakierowuje klienta na radość i pozytywną energię, która ma być kojarzona z wodą mineralną marki.

Aby odróżnić się od konkurencji, drop of joy pokazuje, że woda to przede wszystkim najlepsze paliwo dla naszego ciała, które daje nam energię do działania i pozytywnie nastraja. Woda Licheńska oczyszcza organizm nie tylko ze szkodliwych toksyn, ale też pomaga oczyścić negatywne emocje. Stąd nowoczesny i lekki layout marki, który ma podkreślać jej dynamizm i nowe podejście do codziennego produktu. Charakterystyczne grafiki w których stałych elementem jest kropla oraz użycie hashtagó...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy