Nowy produkt od LeadR - wyższy poziom personalizacji w e-mail marketingu

Aktualności
Mailing profilowany to innowacyjny produkt firmy LeadR, pozwalający na bardzo precyzyjne dotarcie do konkretnej grupy odbiorców. Wysyłka mailingu odbywa się przy wykorzystaniu profili zainteresowań, intencji zakupowych oraz danych demograficznych. Pozwala to dotrzeć do odbiorcy z komunikacją dopasowaną do jego bieżących potrzeb i oczekiwań. Mailing profilowany w stosunku do standardowej kampanii e-mail, osiąga 4-5 razy wyższy OTR (współczynnik otwarć) oraz CTR (współczynnik kliknięć). Wysłanie kampanii w czasie, w którym użytkownicy są realnie zainteresowani produktem, przełożyło się również na dwukrotny wzrost konwersji.

Mailing profilowany to innowacyjny produkt firmy LeadR, pozwalający na bardzo precyzyjne dotarcie do konkretnej grupy odbiorców. Wysyłka mailingu odbywa się przy wykorzystaniu profili zainteresowań, intencji zakupowych oraz danych demograficznych. Pozwala to dotrzeć do odbiorcy z komunikacją dopasowaną do jego bieżących potrzeb i oczekiwań. Mailing profilowany w stosunku do standardowej kampanii e-mail, osiąga 4-5 razy wyższy OTR (współczynnik otwarć) oraz CTR (współczynnik kliknięć). Wysłanie kampani...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy