Dołącz do czytelników
Brak wyników

Nowy produkt od LeadR - wyższy poziom personalizacji w e-mail marketingu

Artykuł | 23 października 2015 |
141
Mailing profilowany to innowacyjny produkt firmy LeadR, pozwalający na bardzo precyzyjne dotarcie do konkretnej grupy odbiorców. Wysyłka mailingu odbywa się przy wykorzystaniu profili zainteresowań, intencji zakupowych oraz danych demograficznych. Pozwala to dotrzeć do odbiorcy z komunikacją dopasowaną do jego bieżących potrzeb i oczekiwań. Mailing profilowany w stosunku do standardowej kampanii e-mail, osiąga 4-5 razy wyższy OTR (współczynnik otwarć) oraz CTR (współczynnik kliknięć). Wysłanie kampanii w czasie, w którym użytkownicy są realnie zainteresowani produktem, przełożyło się również na dwukrotny wzrost konwersji.

Mailing profilowany to innowacyjny produkt firmy LeadR, pozwalający na bardzo precyzyjne dotarcie do konkretnej grupy odbiorców. Wysyłka mailingu odbywa się przy wykorzystaniu profili zainteresowań, intencji zakupowych oraz danych demograficznych. Pozwala to dotrzeć do odbiorcy z komunikacją dopasowaną do jego bieżących potrzeb i oczekiwań. Mailing profilowany w stosunku do standardowej kampanii e-mail, osiąga 4-5 razy wyższy OTR (współczynnik otwarć) oraz CTR (współczynnik kliknięć). Wysłanie kampanii w czasie, w którym użytkownicy są realnie zainteresowani produktem, przełożyło się również na dwukrotny wzrost konwersji.

Produkt jest efektem połączenia doświadczenia LeadR w e-mail marketingu i generowaniu leadów ze Spółdzielnią Danych, platformą DMP opartą na technologii audience targeting firmy Netsprint. Dane na temat internautów dostarcza Netsprint, który dzięki współpracy z renomowanymi dostawcami danych jest w stanie nakreślić charakterystykę ponad 30 mln cookies z polskiego internetu. Dzięki Spółdzielni Danych (Netsprint DMP) wiadomo, jakie są zainteresowania, intencje zakupowe i demografia internauty.

Informacje o użytkownikach pochodzące ze Spółdzielni Danych aktualizowane są na bieżąco, co pozwala błyskawicznie reagować na aktualne potrzeby użytkowników sieci. Dzięki mailingowi profilowanemu LeadR, kampania e-mail marketingowa trafia do odbiorcy w najbardziej adekwatnej dla użytkownika sytuacji i odpowiednim czasie – prosto na jego skrzynkę poczty elektronicznej.

-Użytkownicy poczty e-mail muszą otrzymywać kampanie maksymalnie dopasowane do ich zainteresowań, wieku, płci, ale też bieżącej aktywności - mówi Sebastian Białousz, CEO LeadR. -Tylko tak zwiększymy wskaźniki efektywności, a klienci odnotują wzrost ROI. Wkraczamy z naszym produktem w obszar context marketingu. Użytkownik w określonej sytuacji otrzyma wiadomość dopasowaną do jego bieżących potrzeb i tego, czego aktualnie szuka w internecie. Może poszukuje pożyczki gotówkowej? Może przegląda strony dotyczące wychowania dzieci w wieku przedszkolnym? To dla nas sygnał do działania oraz informacja, czym użytkownik jest w danym momencie...

Dalsza część jest dostępna dla użytkowników z wykupionym planem

Przypisy