Dołącz do czytelników
Brak wyników

Nowy format kampanii Orange Polska - VML Poland startuje z internetową komunikacją

Artykuł | 16 listopada 2015 |
167
Dziś wystartowała digitalowa odsłona nowej platformy komunikacyjnej Orange Polska. Elementem spajającym format jest niewielki apartamentowiec, w którym mieszkają czteroosobowa rodzina, para trzydziestolatków, studenci i pies. Komunikacja marketingowa Orange Polska będzie od tej pory realizowana w oparciu o historie mieszkańców tego budynku. Agencja VML przygotowała kompleksowy sposób komunikacji nowego formatu kreatywnego w przestrzeni digital wraz z konkretnymi działaniami. Obejmują one m.in. stworzenie strony www.cozrobiarazem.pl i kilkunastu filmów, dzięki którym można szerzej poznać bohaterów nowego formatu.

Dziś wystartowała digitalowa odsłona nowej platformy komunikacyjnej Orange Polska. Elementem spajającym format jest niewielki apartamentowiec, w którym mieszkają czteroosobowa rodzina, para trzydziestolatków, studenci i pies. Komunikacja marketingowa Orange Polska będzie od tej pory realizowana w oparciu o historie mieszkańców tego budynku. Agencja VML przygotowała kompleksowy sposób komunikacji nowego formatu kreatywnego w przestrzeni digital wraz z konkretnymi działaniami. Obejmują one m.in. stworzenie strony www.cozrobiarazem.pl i kilkunastu filmów, dzięki którym można szerzej poznać bohaterów nowego formatu.

POLECAMY

Komunikacja marketingowa Orange, realizowana w oparciu o historie mieszkańców budynku i właściciela znajdującego się na parterze bistro, pokazywać będzie rozwiązania i usługi odpowiadające na codzienne potrzeby bohaterów. W nowym cyklu występują popularni aktorzy, znani z ról filmowych, teatralnych oraz seriali, dla których jest to pierwszy udział w projektach reklamowych. Co ciekawe, wszyscy aktorzy będą występować w reklamach Orange pod własnymi imionami.

 

– Nasza nowa platforma komunikacyjna wywodzi się wprost z digitalu i tam jest jej naturalne miejsce, stąd tak duży nacisk kładziemy na działania w Internecie i nowy serwis, w którym wpływa znacząco na interaktywne doznania naszych klientów. Mocne działania w sieci pozwolą nam swobodnie komunikować ofertę Orange: od pakietów precyzyjnie kierowanych do konkretnej grupy odbiorców po zupełnie nowe produkty jak Orange Finanse i Orange Energia – powiedział Paweł Patkowski, Dyrektor Wykonawczy ds. Marki i Komun...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy