Nowoczesny klient to wyzwanie dla sprzedawcy, wynika z raportu MasterCard

Aktualności
Technologia jest nieodzownym elementem niemal każdej transakcji w handlu detalicznym, w znaczny sposób zmieniającym doświadczenia zakupowe zarówno z punktu widzenia sprzedawcy, jak i kupującego – wynika z opublikowanego przez MasterCard raportu. Ośmiu na dziesięciu klientów podejmuje obecnie świadome decyzje konsumenckie dzięki urządzeniom cyfrowym, co pozwala im realizować korzystniejsze transakcje zakupowe niż wcześniej. Mimo że sprzedaż w fizycznych placówkach handlowych to 9 na 10 wszystkich wydatków na zakupy ponoszonych przez klientów, to w porównaniu z latami poprzednimi klienci twierdzą, że wiedzą lepiej, co kupować oraz kupują od węższego grona wyselekcjonowanych sprzedawców.

Technologia jest nieodzownym elementem niemal każdej transakcji w handlu detalicznym, w znaczny sposób zmieniającym doświadczenia zakupowe zarówno z punktu widzenia sprzedawcy, jak i kupującego – wynika z opublikowanego przez MasterCard raportu. Ośmiu na dziesięciu klientów podejmuje obecnie świadome decyzje konsumenckie dzięki urządzeniom cyfrowym, co pozwala im realizować korzystniejsze transakcje zakupowe niż wcześniej. Mimo że sprzedaż w fizycznych placówkach handlowych to 9 na 10 wszystkich wydatków na zakup...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy