Dołącz do czytelników
Brak wyników

Nowe reguły autooptymalizacji w Catvertiser

Artykuł | 30 maja 2017 |
184
Catvertiser, narzędzie służące do tworzenia i kontrolowania kampanii reklamowych na Facebooku, wprowadził nowe reguły autooptymalizacji, które znacząco usprawnią działania i pracę użytkowników.   

Catvertiser, narzędzie służące do tworzenia i kontrolowania kampanii reklamowych na Facebooku, wprowadził nowe reguły autooptymalizacji, które znacząco usprawnią działania i pracę użytkowników.   

POLECAMY

Prowadzenie skutecznej strategii marketingowej na Facebooku w dużej mierze zależy od szybkiej i umiejętnej reakcji na przyjęcie reklamy przez odbiorów. Dzięki wiedzy o tym, co i do kogo trafia najlepiej, można znacząco zmniejszyć czas poświęcony na optymalizację kampanii.

Catvertiser dostarcza swoim użytkownikom różnorodne rozwiązania automatyzujące ich pracę. Kolejnymi z nich są reguły autooptymalizacji kampanii reklamowych. Poprzez użycie warunków bazujących na prostym zdaniu logicznym, np. „Zatrzymaj zestaw i przenieś budżet”, reguły pomagają w bieżącym kontrolowaniu kampanii i samodzielnie podejmują czynności, które modyfikują ustawienia kampanii w zależności od wystąpienia wskazanych przez użytkownika warunków.

Poprzez zastosowanie reguły użytkownik oszczędza czas oraz nie musi ciągle śledzić kampanii. Platforma z kolei może wstrzymać dzia...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy